Huvudmeny

kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Vaddå gått upp i rök? Har bara inte kollat rollspels-delen på ett tag...

Grums grums. Men jag är som sagt på, så nu blir det våld!
Jag vann combat med 13.

Getsen

Jävla skitliv.. gerflistan...
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Getsen

Bajshora!! dummeforumet slarvade bort mitt fina inlägg. Fuck it, Gerflistan är klar. Börjar spelningen Standard Geddon Time?

Robin

17.00 börjar den. 1 timme och 56 minuter kvar på jobbet....
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Då kanske man skulle säga nu att spelningen börjar 18.00 för normala personer, 17.00 för Robin så att han skanske är i tid :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

MWahahaahahaahahahah. Det är humor!! :twisted: Låt storhammarn tala!!

Robin

Eh, jag har vart i tid (+-5 minuter) de senaste 3 gångerna, men det e klart, man kan ju inte hålla reda på sånt... Det är jävligt viktigt att hålla reda på dåliga saker som folk gjort, annars kan man ju bli en bitter, ensam människa.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Ok dags att göra en kort resumé öve våra bedrifter under fredagen :arrow:

Vi kollade upp om Baron Eldsnäs hade mer affärer(svar nej) i Mercana innan vi åkte mot Moril Dilaz för att hitta Neol. Väl där fick vi reda på att hans skepp brännts i hamn med hela besättningen på, så vi stack därifrån oxå söderut igen och gick i land och fick Miriam att skicka ett brev till Baronen om ett möte oss emellan.
Efter typ en vecka kom en av hans vasaller och förde dit oss där vi förklarade situationen och han frivilligt beslutade sig för att följa med oss till Mercana. Sagt och gjort så åkte vi tillbaka och arresterade sedan honom minuten som vi kommit in på ambasaden och stängt dörren :!:

För att sedan göra en ganska kladdig historia kort så förhörde vi honom tills vi fått ur honom allt, sen agerade vi sillförsäljare efter viss preparation :shock:

Nu när vi väl inte kunnat göra mer så tog vi tillfället i akt att åka hem till Paratorna där vi kommer att bedriva självvald(inom militära ramar) verksamhet ett tag framöver :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Nästa spelning? Martin visste inte om han kunde, men jag föreslår preliminärt 19:e eller 20:e. Helst 19:e (fredag/lördag nästa vecka)
Jag vann combat med 13.

Robin

Reagera folket!
Jag vann combat med 13.

Getsen

Jag kan nog vilket som tror jag. Vet martin om han kan? Tycker vi ska vara allihopa.

Getsen

jag kan INTE på lördag. fredag är dock stabil!!

GrandPA

Så här e re. Jag kunde ursprungligen inte på Fredag men nu ser det ut som om jag kan spela ändå. Har nog sagt till Gunilla att det inte blir nått lir men om ni kan få ihop hela gruppen så blir det lir på fredag. Ni är Getsen och Robin samt eventuella andra som känner sig manade att ringa runt och lappa ihop en spelning. Skall jobba kväll men det går bra att ringa mig strax efter 24:00 i natt. Jag måste få reda på om det blir någon spelning då för jag har en del att förbereda.[/b]
All for one and more for me

Gunilla Hellén

Jag kan spela rollspel på fredag (imorgon) men jag måste iväg var fjärde timme för att gå ut med den skälliga hunden eftersom jag är hundvakt i helgen. Är det ok att vi pausar så ofta så vill jag gärna spela.

Getsen

Eftersom Charlie börjar jobba klockan 05.00 så känns det inte stabilt att ringa honom 22.38. Jag antar att charlie är på då han inte har något liv i övrigt. Combat Larsson är på G.