Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "Getsen"ninjorna rular... om jag knuffade ner 27 dvärgar i en lejongrop tror jag att lejonet i gropen skulle vinna..

Du har uppenbarligen inte läst min koola tråd :?:

Det var 42 dvaffar och 28 av dem dog på 12 min, de andra 14 var allvarligt skadade när leken bröts 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Meldon"Hur kan en pirat vara bättre än en ninja...??

En ninja dödar lätt en pirat innan piraten ens hinner fatta vad som händer..

Ni missar ju det viktigaste.

KRIGSVRÅLEN :!:

ninjorna har inget sånt och är därmed ute för länge sedan. Piratena har massa coola som Yarrr! Arrgh! TherBNoLawPonTSea! osv...

Dessutom är de 2 första universaluttryck som kan betyda det mesta 8)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Vad kan man göra med :arrow:
1 pekneger, 1 par pinnar och 4 tomma burkar modell större :?:

Se själva :arrow: http://crazy.spray.se/show.asp?id=691e74f9-ae83-48a7-a88d-20578158c5fe

Martin Larsson

Hur vet man om nån har en tveksam sexuell läggning :?:

http://tinypic.com/684rux.jpg

Clifford

Ok Larsson, det var fyra posts på raken....nog för att detta är skitsnackstråden men hallå.
Vad tycker folk, är det ok att skriva flera posts efter varann? Jag anser inte det, och inga andra forum jag häckar på tillåter det (de använder edit istället) men jag kan villigt ändra uppfattning om folk anser att det är ok med 4 posts  på raken.

Kalla detta för en minipoll...
För eller emot multiposting?

dagle

det är väll bara att göra så att det inte går att posta mer ett reply om man har postat de x senaste posterna...

Clifford

Jo, jag kan hindra det, frågan är bara vad folk anser?

Robin

Nä, multiposting är inget bra =/.

Edit är mkt bättre, även om det i detta fallet är 4 helt olika posts....
Jag vann combat med 13.

Heavy

Asch, ja, jag vet inte.. Eller snarare, för egen del bryr jag mig inte iom att jag är van forumtomte..
För de som är ovana är det såklart bättre att förbjuda multiposting, men å andra sidan så spelar det la fan ingen roll om man t.ex. svarar på 3 olika grejor med 3 olika posts.. Eller, som här, lägger upp 3 olika nya grejor att jiddra om..

Förövrigt, glad missomar på er era jävlar !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Men-From-Farms

Jag tycker att alla måste kopiera sin text och lägga till och därmed få 2 likadana posts efter varandra... då kan man ju uppleva texten 2ggr utan att läsa precis samma stycke ^_^;

Annars stör det inte mig...

Glad midsommar (@)!

Haaarrg!

Robin

Jag jobbar just nu, så det är väl bara att hoppas på att ni alla super ihjäl er =/.
Jag vann combat med 13.

Heavy

Jag håller med era jävlar, hoppas ni blir bakfulla som satan åtminstone !

Kändes klart bizarrt att komma in till Gedon en fredag klockan 8 och det är tomt, låst och mörkt i lokalen !! Har nog aldrig hänt :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

PAAAAARRRTYYYY!

Jag är hemma och redan bakis.

Getsen

jag är absolut inte bakis men kan inte sova för det. Uhh, förutom midsommar så brukar geddon vara ganska tomt på julafton, innan de som hellre går dit än sitter hemma kilar ner efter släktkalas och andra spektakel. :-)

Jag tycker definitivt att man ska få posta många svar efter varandra, då det finns många diskussioner att svara på och deltaga i. Att dra ihop alla till samma post kan vara både konfunderande och lurigt, då en människa lätt kan missa de delar hon är intresserad av om posten inleds med ett svar på något för henne ointressant. Många poster = ordning och reda. Det skulle väl också hjälpa om folk använde sig av Subject-fältet då de postade så diskussioner kunde hållas isär utan att man behövde qoute:a alltför mycket. Att edit:a samman alla sina svar känns pöligt.

... hmmm.. ninjor och pirater var det ja...
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

Fast zombiepiratdvärgar är nog det mäktigaste... det bästa av 3 världar...