Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

How hard can it be...

20/20
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

emil

Så vadå...
Man har lagt ner så mycket tid för andra på spelföreningen Armagedon och BSK genom genom åren, förhoppningsvis av glädje för andra. (Ja, jag vet att andra har gjort det också gjort det, förhoppningsvis av glädje.) Men då kommer någon/några och stjäl datorer, spel, medvetet saboterar styrelsearbete m.m. Det är ju helt stört vilken trevlig respons det är på att jobba idéellt i en förening. Har aldrig bett om ngnting tillbaka, definitivt inte det iaf.

Vem lyssnar inte på musik, ser på film, läser böcker m.m. emellanåt? Och jag är ingen kobold/apa/politiker/kassör/köpare/säljare/figur m.m, har inga barn för den delen heller. När jag avgick från styrelsen så avgick jag ifrån så gott som allt. Ni kan ta era störda attribut och köra upp ngnstans där det passar er.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Hade svårt att greppa att det verkligen var Corey Taylor som skötte om mikrofonen i StoneSour. Men deras album är verkligen bra skit  :wink: .
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ola

AC/DC släpp 11/10 kl10. Vilka ska shopa?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Martin Larsson

Eerm harkel host...stryk flytthjälpsuppdraget...

Jag kommer med ganska stor chans att shoppa  8)

Dock är globen så sketet liten att det nog kommer bli pess löö å röv att faktiskt få biljetter....

GrandPA

22/11 Spelar Slayer hela Reign in blood (jepp alla låtar på skivan) i Lisebergshallen. :headbang:
All for one and more for me

cracked_open

Det låter ju helt klart intressant ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Citat från: "Martin Larsson"Eerm harkel host...stryk flytthjälpsuppdraget...

Jag kommer med ganska stor chans att shoppa  8)

Dock är globen så sketet liten att det nog kommer bli pess löö å röv att faktiskt få biljetter....

Globen? F that.... :(
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Jo globen är ju trisst, ungefär lika trisst som vädret är just nu.

Testade att köpa biljett på nätet och nae, det funkar såklart inte  :P

Ivar

Brain, Brain, Brain

jag kan köpa biljetter till sound of music till rabatterat pris ska jag köpa till dig :twisted:
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Clifford

Citat från: "Ivar"Brain, Brain, Brain

jag kan köpa biljetter till sound of music till rabatterat pris ska jag köpa till dig :twisted:

:D  :D  :D  :D  :D

rofl

Brain

:banghead:
Tomas Davidsson

Martin Larsson

Citat från: "Brain"

:banghead:

Hahaha :laughing6: