Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

hehe, den var fin :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

-"Bajen kan inte göra mål..." Aftonho-an
20 mål på 3 matcher é kasst! Avgå ngn!

cracked_open

Citat från: "Heavy"hehe, den var fin :D

man får sig en tankeställare iallafall  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Dom kallar mig ceee-e-e-peee.... Dom kallar mig bög.
"Kalla mig" Vapnet

Årets svenska poplåt alla kategorier!  :D
Visa lite civil olydnad och tanka hem den omedelbart.(Skicka den sedan till mig :wink: Artisten t.o.m uppmuntrar folk att göra det...)

emil

Mmmmh... 2 timmar kvar till semester... :D  Det är mycket nu... OJ!!! Navelludd! Det måste jag ju pilla bort... Mmmmh...

dagle

Citat från: "emil"Dom kallar mig ceee-e-e-peee.... Dom kallar mig bög.
"Kalla mig" Vapnet

Årets svenska poplåt alla kategorier!  :D
Visa lite civil olydnad och tanka hem den omedelbart.(Skicka den sedan till mig :wink: Artisten t.o.m uppmuntrar folk att göra det...)

Du menar:
Vapnet - Kalla Mig . Den kommer att ligga på min hemsida snart. Men du kommer att behöva lösenord. Vill inte ha häxjakt på mig.. (behöver bara komma på två primtal på 256 bitar :D)

emil

Bra! Skicka mig lösen då´rå... Mmmmh... 10 minuter kvar och navelluddet börjar lossna tror jag...

dagle

men får jag helgen på mig att göra klart min ftp (inget program utan kodar själv i php)?? håller på desgigna lite också på min sida också...

Martin Larsson

Citat från: "Martin Larsson"Ålrajt folk, vad kallas en Lasgun med ett IR-sikte för :?:

Twin-linked å klart :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Martin Larsson"Ålrajt folk, vad kallas en Lasgun med ett IR-sikte för :?:

Twin-linked å klart :!:

hehe, den var fin :D

emil

Heavy

Citat från: "emil"http://www.misternicehands.com/ :lol:

*Harkel*

Nått som däremot är klart roligare är att "Skitsnack" snart går förbi "Roliga leken" i antal inlägg !

dagle

går "jätte snabbt att fixa" bara att göra ett random funktion som spammar forumet med 10 sec mellanrum (en säkerhets spärr i phpbb)... efter 2 h har du massa svar :D

Heavy

Tja, det går ju att göra manuellt med igenom att sitta och copy-pastea in lämplig fras en timme eller så, men det är ju ingen sport liksom..

Men-From-Farms

hehe, sport och sport...

Heavy, detta är en sport... ta fram ett ordlexikon och skriva alla ord baklänges och börja bakifrån ^_^