Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

ordlexikon?? bättre att göra random ord som sedan kollas mot en ord databas och sedan vänds orden... programmering is the shit.
http://teewars.com/fuel/
en motor så lätt att till och med jag kan "förstå" den (Det är deras ordspråk). Gjord av Matrix och några andra i squirell :D

Martin Larsson

håller klart med Heavy, det e fusk att loopa slingor eller dyl. Detta är skitsnackstråden och den ska fyllas med skitsnack manuellt 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

haha. jag kanske är programmerad? (fan måste köpa tröjan: I was downloaded). Spamm is teh shit

dagle

fan, hinner ju aldrig att bli klar med nö om larson skall spamma såhär :P

Martin Larsson

Du får la lära dig att klottra snabbare då :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Om jag nån gång träffar David Twohy så ska jag fan bitch-slappa honom för att ha gjort en så jävla kass film som Cronicles of Riddick..

Vilken jävla röra, noll story och förmodligen ett par mille utslängda på kass FX..

Ja, jag har inte sett den innan, så jag blev lite chockad..

Såg Episod 3 igen innan med.. Frän film som jag sagt tidigare, men varför blir man  inte sugen på att se den igen ?? Jag har nog sett Episod 4-6 50 ggr styck igenom åren, och känner då och då suget att dra på dom igen (vilket jag såklart gör som den njutningsmänniska jag är).
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

För att prinsussan Luia inte är med? :roll: Har redan glömt att dom släppt episode 3, och har inte sett den än... :lol:

cracked_open

Uses for a Lasgun  
1.  Warming soup  
2.  When left on, a seat warmer in your Leman Russ  
3.  Disco effects/pyrotechnics  
4.  Cigarette lighter  
5.  Changing T.V. channels  
6.  Burning ants  
7.  Throwing at the enemy (may do more damage)  
8.  Using for grave marking for IG troops.  
9.  Strapping onto a Boltgun as a laser sig
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

dagle

Citat från: "emil"http://www.misternicehands.com/ :lol:
hmm fick en ide :D. Flash var länge sedan, kanske skulle göra nått skoj åt geddon?(Emil de äckliga datadisko killarna kan göra roliga saker också :PPPPP( bara skämtar lite för det du skrev i nån tråd)

emil

Citat från: "dagle"
Citat från: "emil"http://www.misternicehands.com/ :lol:
hmm fick en ide :D. Flash var länge sedan, kanske skulle göra nått skoj åt geddon?(Emil de äckliga datadisko killarna kan göra roliga saker också :PPPPP( bara skämtar lite för det du skrev i nån tråd)
Tja, vet inte om du tog åt dig, men jag åsyftar snarare yngre röstresurser i föreningen som skriker ut sin panikångest i falsett i uppskattningsvis 300 decibel.
Jag kommer döda dom en vacker dag. Med ett järnrör kan man slå världen med häpnad... Fattar inte hur folk orkar ha sina privata datorer där längre. Eller för den delen orkar vara i lokalen öht.

dagle

För svårt! ingen fattar!

emil

??? :roll:
@dagle, jag fattar ingenting av vad du skriver. Hur ska jag kunna argumentera om jag inte ser vad du skriver, eller åtminstonde innebörden av det?

dagle

var det inte skitsnack?

Heavy

Citat från: "emil"
Citat från: "dagle"
Citat från: "emil"http://www.misternicehands.com/ :lol:
hmm fick en ide :D. Flash var länge sedan, kanske skulle göra nått skoj åt geddon?(Emil de äckliga datadisko killarna kan göra roliga saker också :PPPPP( bara skämtar lite för det du skrev i nån tråd)
Tja, vet inte om du tog åt dig, men jag åsyftar snarare yngre röstresurser i föreningen som skriker ut sin panikångest i falsett i uppskattningsvis 300 decibel.
Jag kommer döda dom en vacker dag. Med ett järnrör kan man slå världen med häpnad... Fattar inte hur folk orkar ha sina privata datorer där längre. Eller för den delen orkar vara i lokalen öht.

Henk slåss i en underlägsen kamp därinne för att dämpa volymen varenda gång jag är inne på klubben.. Jävla liv är det.. Eller ja, det är kanske inte ett "jävla" liv hela tiden, men emellanåt går onekligen volymen upp en del..


Dagle - Det där var inte skitsnack, det var förvirrat.. Ingen fattar nånting :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Men-From-Farms

Jag fattar inte resten heller så :P

Alla vet att tuffa barn som är bättre än en på CS är onda...