Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

"Människor är bäst på bio!" -J.Pirinen  8)

Heavy

Jag är alltid glad :D

Utom på idioter som skitar ner i allmänhet, och i synnerhet på snorkråkor på toan :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

cracked_open

Chapters namnen vi vill höra
1.  Microsoft Word Bearers  
2.  Storm Midgets  
3.  Life Guard  
4.  Emperors Grandchildren  
5.  Beta Legion  
6.  Blood Donators  
7.  Nice Weather Lords  
8.  Plant Eaters  
9.  Rabid Wolves  
10.  Iron Feet
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Clifford

Citat från: "Nisse"Är det någon mer än jag som tycker att folk är väldigt griniga på Gedon? Poppis att kasta skit på varandra och skylla ifrån sig. Ursäkter och arslen har alla!

Hur vore det om folk vore mindre griniga och kanske tom lite positiva? Kanske inte skulle bli så störigt mellan styrelse-medlemmar i allmänhet-konventsfolket då... eller?

//Nisse, som är allmänt trött på folk

Vad beror det på då? Att du själv skriver att du är "allmänt trött på folk" visar ju med all tydlighet att du tillhör samma skara som du kategoriserar.

Ja, debatten är rätt hård för tillfället men det verkliga problemet är just att det aldrig blir något annat än debatt OM Geddon. För att vända trenden skulle det behövas seriösa spelkvällar, turneringar som lockar fram spelintresset igen osv PÅ Geddon. Just nu handlar mycket bara om att kritisera oss själva. Dags att handla.

Getsen

Jag har iofs inte varit där så mycket på senaste... två åren... eller så, men jag tycker det verkar som om folk spelar mer än någonsin. Blood bowl, Snart WiF, ASL, diverse rollspel som iofs lider av en *host* "långsam nyrekrytering", en nekromunda kampanj som spelades från början till slut (?) och snack om Mordheim och allmänna projekt (har ni haft grillkvällar på senaste? ;-) ). Är saker verkligen så illa?

Nu blev det här lite väl allvarligt för skitsnackstråden, så jag lägger till ett "baaaaajs" och chillar lite.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Heavy

Jag säger som Aleen;
Jag önskar att jag vore en fluga så jag kunde äta bajs...

Så jävla clean grabb :D :D :D

Men, för att bli allvarlig.. Jag tror att det enda gnäll som är synligt just nu är, just detta runt engagemanget till BSK.. Ánnars tycker jag det är rätt soft på klubben faktiskt :)

Apanpapan

Det är coolt... Om jag fick välja skulle jag vara en fluga. "Då skulle jag äta bajs."

Klart du tycker det är soft på föreningen för du sitter ju och spelar WOW. Alla WoWare är onda!  :twisted:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Citat från: "Clifford"
Citat från: "Nisse"Är det någon mer än jag som tycker att folk är väldigt griniga på Gedon? Poppis att kasta skit på varandra och skylla ifrån sig. Ursäkter och arslen har alla!

Hur vore det om folk vore mindre griniga och kanske tom lite positiva? Kanske inte skulle bli så störigt mellan styrelse-medlemmar i allmänhet-konventsfolket då... eller?

//Nisse, som är allmänt trött på folk

Vad beror det på då? Att du själv skriver att du är "allmänt trött på folk" visar ju med all tydlighet att du tillhör samma skara som du kategoriserar.

Ja, debatten är rätt hård för tillfället men det verkliga problemet är just att det aldrig blir något annat än debatt OM Geddon. För att vända trenden skulle det behövas seriösa spelkvällar, turneringar som lockar fram spelintresset igen osv PÅ Geddon. Just nu handlar mycket bara om att kritisera oss själva. Dags att handla.

Att jag är allmänt trött på folk går tyvärr lite djupare än bara folket på Gedon. Har varit lite mkt skit från de mesta håll så därför är jag allmänt trött. Sen är jag gammal oxå och då får man vara grinig..

Problemet på Gedon nu är ju att det är för många på läktaren som tror att de kan lira boll. Kom ner på plan och visa vad ni går för istället... :wink:   Inte så långt kvar till nästa årsmöte (ett drygt halvår bara)  där man kan anmäla sitt intresse och rätta till de eventuella brister som finns i föreningen.  Styra upp det ekonomiska eller vad man nu kan brinna för...

Heavy

Citat från: "Apanpapan"
Klart du tycker det är soft på föreningen för du sitter ju och spelar WOW. Alla WoWare är onda!  :twisted:

Meh, jag spelar inte alls bara WoW... Jag spelar, spelar.. Hmmm... Rollspel på måndagar med :D

dagle

http://www.enlisy.se
tänkte säga att ett svenskt operativsystem är på väg. :D

emil

Citat från: "dagle"http://www.enlisy.se
tänkte säga att ett svenskt operativsystem är på väg. :D
Det var väl kul, eller...? :? Verkar inte vara ngn större aktivitet, men skjut, det är tufft att göra mål. Säg till när det är färdigutvecklat och gjort så man kan spela alla tuffa spel. :wink:

dagle

iof skall de nog inte göra någon grafiskt installation till de första släppen iaf... kan vara lite jobbigt (vet alla som har testat gentoo)

emil

Elfsborg är så j-a pinsamma! Hur i h-e kan man loosa med 8-1 mot ett gäng apor från skansen? VA! :evil: Hade jag uppträtt likadant som dom skulle jag fått sparken med omedelbar verkan, själlösa j-a lyxturister det är vad dom är!

Tur då att andra sköter sig, så att Börje kan få leka körledare... Nice pict. Spana in magen, min manliga förebild som jag ligger ngt efter...8)

Men-From-Farms

jeflar vilken go mage!

alltså, jag vill också bli så manlig...

men pojkar (och flickor), alla känner ju till bästa citatet ^^

"Bara män kan gå skalliga, feta och svettiga nerför gatan och fortfarande tro att dom är sexiga"

-_-v

emil

Citat från: "Men-From-Farms"
"Bara män kan gå skalliga, feta och svettiga nerför gatan och fortfarande tro att dom är sexiga"
-_-v
Mmmh... "Sexigheten" ligger väl i att man som äldre med god portion självförtroende, skallig, fet och svettig, kan njuta av livet och göra det man tycker om. Och be dom yngre och fåfänga som opponerar sig, att äta bajs typ.

Fan vad djupt! 8)