Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

alla vet att det är pondusen som räknas
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Citat från: "emil"
Citat från: "Men-From-Farms"
"Bara män kan gå skalliga, feta och svettiga nerför gatan och fortfarande tro att dom är sexiga"
-_-v
Mmmh... "Sexigheten" ligger väl i att man som äldre med god portion självförtroende, skallig, fet och svettig, kan njuta av livet och göra det man tycker om. Och be dom yngre och fåfänga som opponerar sig, att äta bajs typ.

Fan vad djupt! 8)

hahaha, han sa "bajs".
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

mog1 getsen, mog1 -_-v

Det borde vara ett kriterie att man måste vara tjock och manlig för att få rösta i några val... fast det är min åsikt...

jag hörde att det finns ett "shaman och urbefolknings-parti" hur c00lt är inte det då?

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Clifford"and now back to civilization...

Alltså, tebax till ämnet eller flytta till skitsnackstråden :!:
Sagt och gjort

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL:!:
å
bajs :lol:
www.jisit.se

emil

R.I.P Niclas... Hälsa Nacka Skoglund och Jim Morrison...

Martin Larsson

Vet ni hur man fångar en skink :?:

Man drar den i svansen :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Martin Larsson"Vet ni hur man fångar en skink :?:

Man drar den i svansen :twisted:

HAHAHA :evil:  :wink:
www.jisit.se

Men-From-Farms

En skinkmacka :P

cracked_open

FILMEN ALLA MÅSTE SE
http://www.atomfilms.com/landing/landingIndex.jsp?id=more_sex_than
En stackars kanin sjunger ut om sina problem *skratt*
:lol:  :lol:  :lol:  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Clifford

Vad händer i helgen?
Nån som vill ragga fler besökare till konventet? Kanske fylla i tiosiffriga personnummer i formulär, tillsammans med exakt inbetalt belopp, för 200+ personer i konventsdatabasen?

Nähä...jag ska nog spela Civilization 4 iallafall.

dagle

Citat från: "cracked_open"FILMEN ALLA MÅSTE SE
http://www.atomfilms.com/landing/landingIndex.jsp?id=more_sex_than
En stackars kanin sjunger ut om sina problem *skratt*
:lol:  :lol:  :lol:  :D
den är minst ett 1 år gammal...

Men-From-Farms

spelet alla 1337s (elites) måste spela :P

http://www.rathergood.com/monkeyinvaders.htm

mitt rekord är lv 29... slå det och jag bjussar något i koisken (en sak ^^)

emil

"För det första var det en gåva från Janne P till Ijeh, hade INGENTING med IFK att göra. De pengarna hade han fått även om han spelat kvar i MFF. Och att det finns två olika kontrakt har vi ingenting med att göra.

För det andra så har Janne P inget konto i Luxemburg.

För det tredje så finns det ingen koppling mellan Ijeh och Selacovic

För det fjärde så betalade Mats P och Janne P av misstag ut 1.3 miljoner för mycket till Selakovic utan att upptäcka det, vi har ju så mycket pengar att bokföra så det kan ju hända.

För det femte så betalade Selakovic tillbaka pengarna, i april, till Janne Ps konto i Luxemburg, det som inte finns, av misstag, de skulle gått till IFKs konto naturligtvis men Mats Persson tog fel kontonummer i hastigheten och angav JannePs kontonummer, det som inte finns, och som han råkade ha i huvudet....

För det sjätte så har Janne P betalat tillbaka pengarna till IFK nu. Det gjordes förra veckan. (Han visste ju inte om att han fått dem, eftersom han inte har något konto i luxemburg. Därför tog det lite tid.) Att det sammanfaller i tid med åklagarens intresse för pengarna är enbart en slump.

För det sjunde, så har ju IFK fått tillbaka pengarna nu vilket bevisar att det var en gåva till Ijeh från första början och allt som hänt där emellan är bara lite slarv som vi väl kan bortse ifrån nu. Ingen skada skedd.

För det åttonde så tänker vi inte gräva mer i det här, det räcker att den elaka åklagaren gör det och vi har bra advokater som är vana att vinna.

För det nionde så kommer inte Mats P eller Janne P att jobba i föreningen på ett tag, men vi har fullt förtroende för dem, men just nu är de trötta och vill vila från fotbollen."

DET ÄR JU FÖR H-E BARA ATT ERKÄNNA J-A FJANTAR! IST FÖR ATT BEKOSTA SKATTEBETALARE EN 2 ÅR LÅNG J-A UTREDNING, ÅTAL, DOM, MED X EFTERFÖLJANDE ANTAL ÖVERKLAGANDEN!

Flytta ner skiten i superettan nu! Patetiska skithögar som försöker segdra allt i långbänk. :x

Martin Larsson

Just så Emil, allt efter den ypperliga svenska modellen :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.