Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

FY fan för sony..... att utnytja windows användare och att installer ett virus (rootkit) på deras deras datorer. Sedan har de en removal tool som tar bort viruset och installerat ett annat istället. Men nu skall de ner!!! Italien och USA har lämnat stämnigs ansökan och snart kommer troligtvis GNU att stämma dem, då de använder sig av 123MPEG och lame vilka är (GPL). Så nu kommer jag nog aldrig köpa något från sony musik avdelning (då de är de som ligger bakom allt).
------
Blir ganska arg...

Clifford

Citat från: "dagle"FY fan för sony..... att utnytja windows användare och att installer ett virus (rootkit) på deras deras datorer. Sedan har de en removal tool som tar bort viruset och installerat ett annat istället. Men nu skall de ner!!! Italien och USA har lämnat stämnigs ansökan och snart kommer troligtvis GNU att stämma dem, då de använder sig av 123MPEG och lame vilka är (GPL). Så nu kommer jag nog aldrig köpa något från sony musik avdelning (då de är de som ligger bakom allt).
------
Blir ganska arg...

instämmer till 100%
:evil:

Clifford

oscar

Citat från: "emil"Flytta ner skiten i superettan nu! Patetiska skithögar som försöker segdra allt i långbänk. :x
Väl talat. Jag älskar fotboll och hatar i motsvarande grad fuskare. Tycker att det är motbjudande att man kan tala om "gåvor". Har IFK:s medlemmar så mycket pengar att dom bara kan skänka pengar till kreti och pleti? Typ: "Jag gillar dig, här får du en mille". Ganska osannolikt. Det är ännu mer motbjudande att det verkar som att folk av ngn mystisk anledning tror att det här beteendet är OK! Det är inte OK att skattefuska. Det är heller inte OK att ljuga om det. Det som är tråkigt är att det finns en massa medlemmar och spelare som inte har med saken att göra som drabbas av det.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Heavy

Citat från: "oscar"
Citat från: "emil"Det är inte OK att skattefuska. Det är heller inte OK att ljuga om det.

Jag säger som Mona Sahlin:

"Det är coolt att betala skatt"

:twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Burn in hell Sony, APB, IFPI o alla andra onda ting. Efter 6h övertid har man god lust att göra en "parisare"... Synd bara att jag inte har ngt lämpligt hatobjekt att kasta den på. :wink:

emil

Och sedan så läser man det här:

"De skattebrottsmisstankar som riktats mot IFK Göteborg, och även mot division 2-klubben Enskede IK, har dragit med sig hela fotbollssverige. Hur stort är egentligen mörkertalet? Vid Svensk Elitfotbolls (SEF) traditionella höstmöte la Hammarbys vd fram ett förslag som gick ut på att SEF som kollektiv skulle fatta beslut om en särskild revision, nu eller i samband med ordinarie revision av verksamhetsåret 2005.
- Jag förde fram en idé om att varje elitklubb, på uppmaning av SEF, skulle instruera sina revisorer att särskilt granska spelar- och ledaravtal samt större utbetalningar kopplat till spelare och ledare. Detta känns nödvändigt eftersom misstankarna mot IFK Göteborg indirekt har drabbat hela fotbollsfamiljen. Mötet ansåg att nuvarande krav och regler, bland annat kravet på auktoriserad revisor, är tillräckliga, avslutar Henrik Appelqvist."

Man kan ju börja spekulera i varför en majoritet av elitfotbollsklubbarna inte ville ha en granskning...  :shock:  :evil:

Martin Larsson

Lördag: jobb 9-12 vanlig lön 12-17 ob-lön 17-22 ob-övertidslön...en bra dag 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

...å för övrigt anser jag att APB bör förstöras :evil:

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

Jaha, så det var därför du inte kunde spela. Vi hade en lite spekulationsstund innan spelningen. Du skulle dra in lite cash... Bra för dej! :D

Martin Larsson

Shit walks - money talks :!:

emil

...Svarta eller vita, när det gäller rasismen är vi alla lika eftersom man vet att när det gäller idioti har hjärnan ingen färg...

Sicken vis man, trots att han är italienare och tränat Ghana´s landslag i fûssball. :P

Clifford

Jag vill blitza!

Martin Larsson

Citat från: "sock742"
Citat från: "Heavy"

:(! nice :))

J***a yxskaft till idioter :evil:  :evil:  :evil:

Låt mitt spammforum va ifred, jag har monopol på spammade här SÅ DET SÅ :evil:  :wink: