Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

Windows Vista Ultimate 3300:-. Prisvärt :) , säg vad det kan göra som inte min dator redan kan förutom att lagga?

emil

Citat från: "Robin"Vad gjorde du på plan igår egentligen, Emil?  :evil:
Förstår inte uppståndelsen, för vad ett handfull osnytna fjårtisar till kickers-brats gör? Dom finns i varje klack och kommer snart till en arena nära dig, om inte äldre tar och styr upp dom. 99,5 % är faktiskt där för att stödja laget och kolla fotboll, så varför krigsrubrikerna? Betydligt lugnare än Solna Svart-04 på Råpunda. "Öka takten, sista kvarten! Tidaholm!" kördes i 75:e minuten som vanligt. :wink:

emil

Citat från: "dagle"Windows Vista Ultimate 3300:-. Prisvärt :) , säg vad det kan göra som inte min dator redan kan förutom att lagga?
Tror releasedatum är mer intressant än din åsikt. ;)

soulreaper

Citat från: "emil"
Förstår inte uppståndelsen, för vad ett handfull osnytna fjårtisar till kickers-brats gör? Dom finns i varje klack och kommer snart till en arena nära dig, om inte äldre tar och styr upp dom. 99,5 % är faktiskt där för att stödja laget och kolla fotboll, så varför krigsrubrikerna? Betydligt lugnare än Solna Svart-04 på Råpunda. "Öka takten, sista kvarten! Tidaholm!" kördes i 75:e minuten som vanligt. :wink:

För att krigsrubriker säljer! Jag måste som vanligt i sådana här fall slå ett slag för American Football, slåss folk på plan så slåss inte folk i publiken. Ett välkänt faktum!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Getsen

Citat från: "soulreaper"

För att krigsrubriker säljer! Jag måste som vanligt i sådana här fall slå ett slag för American Football, slåss folk på plan så slåss inte folk i publiken. Ett välkänt faktum!

Umm. huliganism förekommer även inom amerikansk fotboll, i alla fall i USA. Jag vet dock inte hur vanligt förekommande eller inom vilka grupper det sker.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

emil

"I massan förlorar de dumma, de obildade och de avundsjuka sin känsla av värdelöshet och vanmakt. I stället inträder känslan av brutal, säkert förgänglig, men oerhörd kraft."
Bland allt nonsens som skrivits idag, så är det enda nya: De individer som identifieras kommer det att väckas skadeståndstalan mot. Man kan ju hoppas att det lyckas, för det är det enda sättet att komma åt problemet rent generellt.

Robin

Torsdag! Bara en dag kvar av veckoplågan innan 2 ljuvliga dagar av ledighet infinner sig.
Jag vann combat med 13.

Getsen

Citat från: "Robin"Torsdag! Bara en dag kvar av veckoplågan innan 2 ljuvliga dagar av ledighet infinner sig.

Ja, men tänk att sen är det måndag igen :D Idag var det 3 från 1 med Tiger Lou på P3. De spelade Sam as in Samantha. Då tänkte jag på måndagar.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

emil

Vart tjackar man elsborgströja, måste fixa poängavdrag så serien blir normal igen. Kanske hinner byta till gnagartröja i halvlek så man hinner med ett race där också! Poängavdrag är ju för h-e till för domarmutor, skattefiffel, dopning och liknande! SvFF TU är ju helt j-a körda! :evil:

KOBOLDKUNGEN

Enligt 3 kap. 14 § SvFF:s tävlingsbestämmelser kan förening vars supportrar orsakat allvarlig ordningsstörning drabbas av poängavdrag om högst sex poäng.

Helt enligt reglerna, var glad att det inte blev sex, men tycker inte det borde vara så.

Go for it, elfsborgkravaller å sm-guld till GNAGET :pottytrain1:
www.jisit.se

Niklas

Hade varit bättre om de bara fått spela för tomma läktare resten av säsongen... E ju packet på läktaren man kan skylla på!

emil

Hur rimligt är det med poängavdrag när inte klubben, spelare, ledare har gjort någonting förbjudet renis? Hur rimligt är det att idrott avgörs under ett möte? Det kommer antaglig överklagas, så hur det eg går i allsvenskan får vi veta någon gång i december.

Nisse, "packet" är högst 20 pers, ta inte i så du skiter på dig. Ngn match kanske, men inte mer.

soulreaper

låt snubbarna som blev arresterade punga upp med skadeståndet, det borde väl svida minst lika mycket som poäng avdrag, att ge laget poängavdrag är helt jävla fucked up! det dem gör är att jaga en boll på en ganska stor plan inte sköta säkerheten eller välja ut vilka som ska komma på matcherna...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Niklas

Nisse, "packet" är högst 20 pers, ta inte i så du skiter på dig. Ngn match kanske, men inte mer.

Om man menar de som är våldsamma så är de 20 eller kanske ett par mer... menade mest bajenfans i allmänhet...  :wink: