Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "emil"Hur rimligt är det med poängavdrag när inte klubben, spelare, ledare har gjort någonting förbjudet renis?

Tja, om du hade läst mitt inlägg ordentligt innan du började böla så skrev jag att jag är emot poängavdrag för liknande händelser, men TU har bara följt reglerna som de är idag.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Ok, det var lite otydligt om det var 6p eller poängavdrag öht du va emot.

KOBOLDKUNGEN

det har du rätt i, för att klargöra, poängavdrag suger, men ordnar du elfsborgtröjer å bengaler så är jag med å startar lite kravaller  :angryfire:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


soulreaper

Och jag köper en AIK tröja och lite bengaler.... :angry4:
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

emil

Flyckt har en älvsbögtröja tror jag, jag snor hans! Och då har du en gnagartröja över va? :wink:

Äh! Så fort ngn stormar planen, oavsett lag och match, så kommer alla skylla på bajenfansen ändå... Och komma undan med det!!! För dom é ju så j-a hemska, fotbollsmördare m.m.

Nä, dags att gå ut gå ut på balkongen och röka en bengal tror jag... Tänt va´re här! Oooooh vad vackert allt blev helt plötsligt! (Förutom tabellen då´rå...)

*Hummm, fan vad grannarna tittar konstigt*

Clifford

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,881639,00.html

:confused3:

Attans....vilken död...stingrocka genom bröstet. Helt i linje med hur han levde verkar det som...

Robin

Citat från: "Clifford"http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,881639,00.html

:confused3:

Attans....vilken död...stingrocka genom bröstet. Helt i linje med hur han levde verkar det som...

In det är någon som "had it coming" så är det nog han. Försökte troligen hångla upp stingrockan i brygga.... Bad idea...  8)
Jag vann combat med 13.

MOB

Citat från: "emil"Äh! Så fort ngn stormar planen, oavsett lag och match, så kommer alla skylla på bajenfansen ändå... Och komma undan med det!!! För dom é ju så j-a hemska, fotbollsmördare m.m.

Emil, du är bara besviken över att ditt så kallade favoritlag inte är tillräckligt bra för att klara av tre poängs avdrag. Riktiga lag pallar sånt och ligger fortfarande i täten.  :)

Å andra sidan så är ju kravaller hårda saker. Om tre spelare blir avstängda bara för att de är ute två timmar för länge en halv vecka innan match så är tre poängs avdrag för kravaller och upplopp skit å ingenting i sammanhanget...  :P
..........
MOB

soulreaper

Det spelarna gjorde var att DE bröt mot reglerna, kravallerna var det publiken som bröt mot reglerna...Hårda straff i form av pengar p.g.a dålig säkerhet, det är en sak tycker jag men att drabba spelarna med poängavdrag det är bara osportsligt
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

emil

Citat från: "MOB"Emil, du är bara besviken över att ditt så kallade favoritlag inte är tillräckligt bra för att klara av tre poängs avdrag. Riktiga lag pallar sånt och ligger fortfarande i täten.  :)
Tycker det är fel att bestraffa spelare, lagledare, ideéllt arbetande m.m. m.m. då det är nåra kickers-brats som borde få straffet. Vem som helst kan hysta fyrverkipjäser och storma en fotbollsplan, och det ska man kanske inte uppmuntra till, vilket nu SvFuckfaceFörbundet nu gör. Vilken ligist som helst kommer undan, däremot inte arrangörsklubben... :? WTF?

emil

Om ngn känner sig manad... MOB, du har alldeles för mycket figurer/pengar eller både och.  :wink: Ni kanske känner igen några namn btw...
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=29469

KOBOLDKUNGEN

varför finns inte ditt namn med?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Det är bara dom "kändisar" som initierade insamlingen som finns med, ja, kändisar i bajenkretsar iaf. :wink: Stig Vig känner tom du väl igen?  :lol: Sångaren i Dag Vag ("Dimman" är ju ett grymt passande låtnamn nu när man tänker efter) samt ett antal artister till.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "emil""Dimman" är ju ett grymt passande låtnamn nu när man tänker efter

:lol:  :lol:  :lol:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se