Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Citat från: "Sparvel"haha, mjo så är det! Tror minsann dom använder isbjörnar som riddjur medans dom sopar med :> och allt går ut på att skrämma en ren till motståndar lagets sida, då vinner man?

Den sporten är rolig...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

emil

Citat från: "Sparvel"...och allt går ut på att skrämma en ren till motståndar lagets sida, då vinner man?
Nah, nu tror jag du driver med oss ngt... Inte för att jag är ngn norrlandsexpert (eller jo det är jag nog) men det går väl ut på att man ska skrämma renen framför ett av malmtågen, så man får ut försäkringspengar för gamla renar som man inte kunde få ngt för. :toothy5:

När Jonte kör malmtåg i norrland så har ju han inte tid att kolla om det står ngn dum ren ivägen, han spelar ju dataspel. 8)

Clifford

Jag har toppat mitt personbästa i kategorin hangover idag. Med lite tur kan jag snart ställa mig upp, kanske innan solen går ner rentav...sen ska man tydligen rösta. Finns det nåt som heter röstonykterhet så kommer jag åka dit på det.
Sprit FTW.

Getsen

Citat från: "Clifford"Jag har toppat mitt personbästa i kategorin hangover idag. Med lite tur kan jag snart ställa mig upp, kanske innan solen går ner rentav...sen ska man tydligen rösta. Finns det nåt som heter röstonykterhet så kommer jag åka dit på det.
Sprit FTW.
vad skönt det låter. Vad gjorde du igår? Själv sälde jag min röst till Maxi i utbyte mot Minister of Internal Affairs-posten när Sara blir President :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Nu har väl borgarbrackorna vunnit. Revolution någon?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

sebbe

sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

helvetehelvetehelvete....


skitskitskitskitskit


fan vad jag avskyr korkade populistpolitiker....

"
-Rösta på mig!
-Jamen vad är din ställning till lönekonkurrans?
-Va? Nääääe, jag bryr mig inte om sån där rikspolitik..."

Sagt av centerpartistisk riksdagskandidat jag snackade med...

FAAAAN
Leijonborg den jävla bilskojaren som ljugit Sverige rätt upp i ansiktet redan INNAN de ens tillträtt. Reinfeldt som bara spelar på att vara lugn och snäll när han pratar om att sabba Sverige. Bödeln med hundögon. Maud Olofsson som är en kossa med hybris och världens största ego och framhäver sig själv som duktigast i världen.

Om bara Göran Persson inte varit lika dum han, sitta och vara arrogant och oförskämd när man gjort sig karriär av sina mäktiga 40 högskolepoäng. Gubbjävel, han förlorade vårt val.

emil

Citat från: "Apanpapan"Nu har väl borgarbrackorna vunnit. Revolution någon?
Du borde glädjas åt att en annan APA! just blivit statsminister. :wink: Skämt åsido, eller kanske inte förresten, största skämtet för arbetarrörelsen är Göran Persson, följt av Annika Billström(S STHLM) samt T Bodström j-a gnagarbrat och USA-duperade idiot. Göran Johansson(S Gbg) kryssar i motvind emellan idioterna och är som vanligt bäst. Om valresultatet är konstigt får ngn annan svara på, jag är inte ett dugg förvånad... :toothy5:

Clifford


Robin

Citat från: "Sparvel"Vem fan bryr sig när hockyn snart börjar? >:]

HOCKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!

EFFFFF BEEEEE KÅÅÅÅÅÅ!!!!!

ESSS EMMM GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLD!

And now, for something completely different...
Jag vann combat med 13.

Robin

Citat från: "Apanpapan"Nu har väl borgarbrackorna vunnit. Revolution någon?

Jag som till och med var duktig och röstade rött i år (grönt innan). Jaja, 4 år av blått styre räcker nog denna gången med.

Enligt aftonbladet.se så skall tydligen Lars Leijonborg bli utrikesminister (väldigt preliminär lista). Hur jävla dum får man vara? Ge honom en menlös post, typ finansminister (finansministern lär ju inte ta några beslut som inte är sönderanalyserade utan några riktiga ekonomer, så hans "självbestämmande" är förhoppningsvis inskränkt nu).
Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

Så jävla härligt att pseudosossarna är borta  :D
Om bajenbladet gjort en preliminär ministerpostlista så är det så det inte kommer bli, undra om de ens lyckats pricka in statsministerposten  :wink:

Hurra för kapitalet  :occasion9:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Clifford

Nån som sett Penn & Teller: Bullshit och avsnittet om Bibeln och religion?

Så JÄVLA LYSANDE...

Go ahead, read the bible. It´s the best way to become an atheist.

Sparvel

Grattis, nu kommer vi nog återgå till 1800-talet här i Sverige.
Bort med facket, dom är juh onödig (och om vi faktiskt inte får bort dom så kan vi juh skyhöjja avgifterna så ingen har råd att vara med?). Sen inför vi morgonbön (m.m) i skolan så kommer alla elever må bättre...
oj, vi glömde nästan att sänka a-kassan för alla arbetslösa med ;(
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

cracked_open

Bullshit är ju ett grymt program  :D Kolla in deras avsnitt angående AA och deras "behandling" "Underkasta er till herren och ni ska klara av era motgångar" Religösa fanatiker  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton