Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

OpenGL ftw.

DirectX är en systemhogger.

Clifford


Robin

Jag vann combat med 13.

dagle

Citat från: "Robin"http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2429&a=589997&previousRenderType=6

PS3....
Sjukaste var nog ändå hon som inte ville åka till sjukhuset och föda sitt barn för att hon inte ville lämna sin plats i kön..


Robin

Fucking jävla kuk-Stockholm. Någon borde spränga skiten.
Jag vann combat med 13.

emil

Citat från: "Robin"Fucking jävla kuk-Stockholm. Någon borde spränga skiten.
Bland galgar och PET-flaskor i analöppningen, så det var alltså du som försökte komma in på råpunda med hemmagjord, laddad k-pist? ;)

Robin

Citat från: "emil"
Citat från: "Robin"Fucking jävla kuk-Stockholm. Någon borde spränga skiten.
Bland galgar och PET-flaskor i analöppningen, så det var alltså du som försökte komma in på råpunda med hemmagjord, laddad k-pist? ;)

Jepp. Bögpiketen tog mig dock  :twisted:



Jaja, ny resa igen 18-19:e, då jävlar!  :diabloanifire:

Har för övrigt träffat en av världens mest korkade och pinsamma människor, Emil. Han var Bajare. Och boråsare. Och jag tror han hade 6 fingrar och en PET-flaska med schysst moonshine undanstoppad någonstans. Helgens höjdpunkt är när han häver ur sig "HAR NI SETT NÅGRA KÄNDISAR?! JAG HAR SETT DEN DÄR CHARLOTTE PERELLI" med mongoröst, extremt högt inne i loungen till teatern där Rent gick. Argh. Dö.  :evil:
Jag vann combat med 13.

emil

:lol: Annars så brukar ju medias schablonbild av en Bajare vara: Rasist, våldsbenägen huligan m.m. Fast den kanske inte stämmer, va konstit? :roll: Jäjä, alla människor är konstiga utom du å ja, fast även du är lite konstig ibland eller nåt.

Robin

Citat från: "emil":lol: Annars så brukar ju medias schablonbild av en Bajare vara: Rasist, våldsbenägen huligan m.m. Fast den kanske inte stämmer, va konstit? :roll: Jäjä, alla människor är konstiga utom du å ja, fast även du är lite konstig ibland eller nåt.

Nä, de andra Bajarna var ganska schyssta som vi träffade på hotellen. Dock var helgens bombnedslag djurgårdare.... Hade dock inga bananer till hands :(
Jag vann combat med 13.

Robin

Jag har sagt det förut, och säger det igen. Fredrik Reinfeldt är en jävla hycklare, och alla idioter som röstade på moderaterna för hans "sympatiska" framhållning är lurade. Med Göran Persson visste man i alla fall att han var en buffel/ett svin och kunde förvänta sig att han jobbade därefter.


Lustigt att deklarera i regeringsförklaringen att Sverige skulle satsa på stora idrottsevenemang, och sedan strypa allt stöd till OS- och VM-ansökningar. Good work, Alliansen!
Jag vann combat med 13.

emil

Citat från: "Robin"Dock var helgens bombnedslag djurgårdare.... Hade dock inga bananer till hands :(
RASIST! skriker aftonhoran,
NYNAZIST! gastar Sexpressen. :wink: Min tilltro till media och press-stöd sjunker mer och mer för var dag. 8)

dagle

lots of spam..

Clifford

Citat från: "dagle"Bwahahahahahahhahaahahahahahahahhahahaaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahaahhawhaahahhahahahaahha,

Kan man säga om man vill, BAJSSSSSSSS *flinar* mmm bajs, BAJS!!!!!! hähä jag har bajs i rumpan =) mmmm, bajs!


mmm, har ditt konto blivit hijackat eller är du efterbliven?

sebbe

Citat från: "Clifford"
Citat från: "dagle"Bwahahahahahahhahaahahahahahahahhahahaaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahaahhawhaahahhahahahaahha,

Kan man säga om man vill, BAJSSSSSSSS *flinar* mmm bajs, BAJS!!!!!! hähä jag har bajs i rumpan =) mmmm, bajs!


mmm, har ditt konto blivit hijackat eller är du efterbliven?
can't it be both?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45