Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Citat från: "Robin"Nästa Geddon Grell kväll, 10/12 i Gävle. Glöm ej skidmask och bra spring-skor.

10:e är jag upptagen...vad sägs om 8:e eller 11:e?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Getsen

"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Morgonar suger. Fett. Fan.
Jag vann combat med 13.

dagle

Så, nu har man tagit bort sin msn och gått över helt till den goda sidan (aka jabber :D). dagle@jabber.se för de som vill adda mig

dagle

Jävla idiot justitieminister. Om man skulle ge henne google så hon kunde googla på: openvpn, ssl, socket5b, tor, med mera. Detta kommer enbart att slå mot svensson. *suck* :violent1:

emil

Que?  :roll: (Misstänker att min signatur stämmer bra in i beskrivning, fast kan du förklara dig?)

Jag tror jag ska satsa på att bli meterolog, 5-10 +C under konstant regn dom närmsta 2 veckorna. Det har ju varit det i 2 månader snart så vad kan fela? *suck!*

Clifford

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,953856,00.html


CitatEtt beslut i frågan skulle kunna bli vägledande för även andra orter med tvetydiga sexuella associationer. Bland exemplen som uppges i skrivelsen nämns: Onansbygd, Rumpsjön, Lem, Bögholmen, Muslickberget, Ballekkåtan och Kukasjärvi, Brittas Hål, Snålkuk, Valefittan och Djuparöven.

:roll:  :)

KOBOLDKUNGEN

:lol:  :lol:  :lol:
Hysteriskt, jag skrattar ihjäl mig
:lol:  :lol:  :lol:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Jösses! Här har man varit vaken sedan 5 på morgonen, jobbat över 6 timmar, så droppar ngn nyheten! USAs bästa 20-åring é på väg att gå till Bajen!
-"He has some offers from FC Zurich in Switzerland, Hammarby in Sweden, he's got Monaco in France that have offered him contracts," said Davies' father, Kofi. "He has trials at Ajax, Marseille and a club in Germany, Hamburg. He has Olympique Marseille and also Roma in Italy."

http://www.ussoccerplayers.com/marc/2006/12/davies-to-sign-with-swedish-club.html

Det här kommer att bli en lååång natt... F5 F5 F5... \:D/

Robin

Vad händer idag för övrigt? Var det något Lucia-firande eller annan aktivitet, och är det något mer planerat förutom glögg-pimplande och lussekattsfrossande?
Jag vann combat med 13.


Robin

Back from huvudstad. It's pretty nice place. Bad for creditcard though.
Jag vann combat med 13.

Robin

Jag vann combat med 13.

Ivar

Fan va fräckt...
fast lite otäckt...
Snygg design på lypot.
Framtiden är här!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Robin

Ah. Vinkritiker kan vara ganska bitande. Här är ett utdrag ut GP:s mousserande recensioner för i år :D

Opéra
49 kr Frankrike 7697
Helsyntetisk smörja till bilen brukar vara svindyr. Här är det tvärtom. Smakar rent illa, men har två stora fördelar: mycket billig och mycket lätt att uttala - två skäl som verkar räcka för en plats på Systemets hylla i evighet.

Henkell Trocken
67 kr Tyskland 7751
Samma skräp år efter år. Och inte särskilt billigt heller. Om man är så råpackad att det kvittar precis vad som finns i glaset bara man får vråla Gott Nytt År - varför lägga 67 kronor på en flaska när det finns flera lika usla alternativ för en 50-lapp?
Jag vann combat med 13.