Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Har inte sett filmen ännu, ska dock se till att våldgästa brorsans dator och göra det nån dag framöver så får man väl se om det e nått att ha :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

"Bajen kan inte göra måååål, Bajen kan inte göra måååål... Upp med Sulan på topp! Ni ska akta er för Baaajeeen! Akta er för Baaajen..."

Ni kan börja springa... ;)

Robin

ARGH!

Schappi måste dö!
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"ARGH!

Schappi måste dö!


WORD
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

han är en tecknad filur, han kan inte dö =(
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Robin

Citat från: "sebbe"han är en tecknad filur, han kan inte dö =(

Jojomän. Det som är det fina är att man kan fortsätta ha ihjäl honom ad infinitum (extremt tillfredsställande) eftersom han just är tecknad och kommer att fortsätta ställa sig upp (jfr. Tom i Tom & Jerry)  eller tills han blir tråkig. Då "suddar man ut" honom (och hans !"!¤!#"¤!# skapare).
Jag vann combat med 13.

dagle

hahaha, vänta bara tills crazy frog filmen kommer.. en film där det låter ding ding dong ding doeoeeoe i 1.5 h :S (skall komma en)

Meldon

Visst e det hemskt..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Robin

Det snackas för lite skit här....

Bu för jobb =/
Jag vann combat med 13.

cracked_open

Hurra för sen semester
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Stick å brinn ditt svin, semestern é slut... OK? :roll:  :wink:

Robin

Ah.... Semester.. =(
Jag vann combat med 13.

cracked_open

medans ni har gått och latat er i det varma monsulregn som belägrat sverige har vissa andra jobbat anledens svett   :wink:  Men nu ska det investeras nytt ljud till bilen samt en dreadnought till mina spacewolf  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton


Jimp

tyckte jag hörde dom snacka om fotboll och något om hammarby på radion på jobbet idag, så jag skyndade mig att stänga av den....tur det, annars kanske det hade hänt något illa ^^
Ill dance for Gil!!