Bandy, Fotboll, Basket m.m.

Startat av Clifford, juni 28, 2005, 17.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Tänkte att vi behövde en forumsdel för när vi "idrottar"...
Inget tjafs nu, håll er till ämnet.

Nu på sommaren spelar vi fotboll, det lutar åt att måndagar blir dagen för 1,5 h fotboll på Kransmossen. Mattias Hake är killen att prata med om man undrar något, eller så frågar man här i tråden. Dessutom spelas ibland basket, och i september får vi nya halltider för innebandy!

Dessutom ryktas det att Geddon borde ha en bugg-kurs... :twisted:

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Tänkte att vi behövde en forumsdel för när vi "idrottar"...
Inget tjafs nu, håll er till ämnet.

Nu på sommaren spelar vi fotboll, det lutar åt att måndagar blir dagen för 1,5 h fotboll på Kransmossen. Mattias Hake är killen att prata med om man undrar något, eller så frågar man här i tråden. Dessutom spelas ibland basket, och i september får vi nya halltider för innebandy!

Dessutom ryktas det att Geddon borde ha en bugg-kurs... :twisted:

Jag lyfter skrot 5 dagar i veckan på Onyx i stan. Om nån tycker det låter kul så har dom ett vettigt sommarerbjudande just nu...

Sen har dom gemensam bastu oxå :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Jag tänkte då mer på arrangemang i Armagedons regi, inte i Onyx´s regi... :roll:

Martin Larsson

Citat från: "sock742"
Citat från: "Martin Larsson"

Posting in forums can take over your life! Get out while you still can! :lol: J/K... I agree with that.:lol::lol:

Känns inte riktigt som en "riktig" forumsdeltagare eller vad :?: Kanske dags att kolla igenom samtliga användare efter fler "bogusar" :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Han autoreggade ikväll, han är raderad.
Jag har försökt uppgradera php:n, men det är lite lurigt. Nån dag när jag orkar ska jag fixa det.

sebbe

yes på Admin control panel -> General -> Configuration -> Enable Visual Confirmation borde hindra automatiska registreringar.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Sebbe: Vi har inte såpass nytt php.
Om vi ska fortsätta den här diskussionen så kan vi göra det på rätt ställe, typ hemsidestråden.