Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

fått det... förbered dig på att jaga boll!

Robin

Citat från: "Nisse"Mest nyfiken på hur det kommer se ut efter den 4:e omgången. Hoppas Robin får spö... =)

Jag fick spö =S. Han vann med 1-3 i Casualties.

Fast matchen vann jag givetvis.
Jag vann combat med 13.

jonte

jag söker efter Martin L, skickade ett PM till Martin Larsson som var på grava grunder misstänkt för att vara rätt person, men han svarar inte. Är jag ute å cyklar?

Den riktige Martin L kan ju höra av sig iallafall angående veckans bb-match.

Niklas

du är rätt ute... dagens heta tips är att kolla med någon på gedon vad han har för mobilnr. står på listan över deltagare i blå rummet

emil

Nu är tabell osv uppdaterad med omgång 4, vänligen kontrollera så att uppgifterna stämmer med era resultat, poäng, casaulties, TDs mm.

http://www.armagedon.se/blodboll/mmmt.html

f.ö. kan jag rapportera att TKK VS Loren Pess blev 1-6 efter 2 blitz, pitch invasion, dubbeldöskallar och annat oflyt från TKKs sida. Men det blev 6-2 i casaulties... 8) Och nu har jag äntligen 7 ogräs som kan börja jobba på att krossa! :twisted:

Att alla matcher spelas och att ingen hoppat av än är riktigt kul, bra jobbat! 8)  (även om en del ligger efter ngt fortfarande ibland, men det får man väl räkna med)

Niklas

Trots att jag hade lite oflyt lyckades jag ju vinna med 6-1... minns ett läge i slutet på första där jag kunde gjort td men missade... :(

emil

Din ödmjukhet är stor Nesse... större än alla världshaven tillsammans... fuckface!  :D

Niklas

Robin

Letar efter Torbjörn för att spela omgång 5 ASAP.
Jag vann combat med 13.

emil

Citat från: "emil"http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=473

torbjörn 85 är torbjörn med dwaffar. 8)

Robin, du kan skrika efter Torbjörn hur mycket du vill, jag tror inte han hänger på forumet öht. Så ta tag i det och PMa, ring eller maila honom. Använd länk ovan, och jag kan inte hysta ut hans mailadress här.

http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=473

Robin

Jag vann combat med 13.

dilba

Renis. Emil är dum mot mig, hjälp.
Tommie fuksade jätte mycket mot mig men eftersom jag vann så
skiter Emil i det.
Vi kan spela re-match men då borde jag få 3 kort och fuskaren en
som vi slog i den riktiga matchen.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Robin"Vart bor hans mailadress då?
Kanske någonstans på hans hemsida som det kanske finns en länk till under hans profil. Annars är telefoner ganska bra redskap, fast det är väl jag som är gammal  :)

Dilba
Inte insatt, men du får väl kräva någon slags kompensation.
Men givetvis ska league commissioners ta upp eventuell uteslutning, eller annat lämpligt straff, av fuskarna Tommi och Robin.  8)
www.jisit.se

Robin

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
Citat från: "Robin"Vart bor hans mailadress då?
Kanske någonstans på hans hemsida som det kanske finns en länk till under hans profil. Annars är telefoner ganska bra redskap, fast det är väl jag som är gammal  :)

Dilba
Inte insatt, men du får väl kräva någon slags kompensation.
Men givetvis ska league commissioners ta upp eventuell uteslutning, eller annat lämpligt straff, av fuskarna Tommi och Robin.  8)

Öh, jag har ju redan löst min del med bägge de berörda parterna.

Men visst, vill folk vara anala så är det väl ingen idé att spela mer BB. Tjipp.
Jag vann combat med 13.

dilba

Jag vill inte att nödvändigt viss att Tommi ska straffas.
Det viktigaste är att jag belönas !?!