Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Miistänker skarpt att Torbjörn är en quitter, men det är bra att du försökt ta kontakt med honom. Detta ställer ju givetvis till en massa problem för ligan o cuperna...  Men vi får avvakta och se om han återuppstår eller nåt så länge.

Ngn mer som är sugen på att vara med? 8)

emil

...så.... Nu är det bara det roliga kvar att göra på hemsidan...
http://www.armagedon.se/blodboll/mmmt.html

Alla länkar funka första gången!!! :D Fett stabilt!

Niklas

Snyggt och dessutom bra... allting samlat på en plats!  :D

Niklas

Bra mycket bättre sida än ditt försvar kan man säga om man vill vara lite lustig!  :wink:

emil

Hörrö fjollefjunlock, jag ska äta´rej rå och sedan fjärta! ut din enda avkomma, det bästa som kom ur´rej var det som rann ut ur din morsa! (Eller var det din fassa...?) Skitkjoltyg sak samma!

Hö! Hö!

:twisted:

*Edit* Tabellen är uppdaterad med omgång 5 btw...

Niklas

Dessvärre för min del så verkar det som om jag får nöja mig med en 2-0 seger på WO då min motståndare inte svarat på mina försök att nå honom. Tråkigt när man visar grym form... 6-1 var ju den största och lättaste segern än så länge för de tappra patrioterna... vem vet vilka storsegrar som lurar framför oss!
Dags för cup-spel!!!

emil

Cupspelet kan du vänta med, det är många lag som måste spela in matcher från omg 6 och framåt tyvärr... :roll: Siktar på Vecka 40 att cupspelet kommer igång.

Jag försökte maila Torbjörn, men hans lådda var full eller nåt. Jag orkar tyvärr inte ha honom med längre, så han försvinner ur ligan, iaf temporärt om han nu skulle återuppstå från dom döda.

Så nu finns det en plats ledig! 8)

Hemsidan är också nu uppdaterad med secret weapons om ngn är nyfiken. Jag har tagit bort de som jag i sann diktatoranda fann löjliga och bara rasspecifikt cp, som sigmars hammer, stake o lite till. -"Ah... ska jag möta odöda mm, då skaffar jag mig en löjlig powerhammare så har ja S 5"

OOOOOST! :P

Niklas

Känns som om alla kommer få lättare att spöa alver nu...  :?
finns inte många hemliga vapen till dem så jag får väl hitta på några som verkligen är hemliga... muhaahaahaa!

emil

Det kvittar väl hur många vapen det finns då man bara kan ta ett, undantaget goblins då. Men du kan ju alltid springa... 8)

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "emil"

Hemsidan är också nu uppdaterad med secret weapons om ngn är nyfiken. Jag har tagit bort de som jag i sann diktatoranda fann löjliga och bara rasspecifikt cp, som sigmars hammer, stake o lite till. -"Ah... ska jag möta odöda mm, då skaffar jag mig en löjlig powerhammare så har ja S 5"
OOOOOST! :P

Du verkar ha förbisett att man inte kan byta SWs hur som helst, för att göra det måste man dumpa spelare med SW, SPPs å allt å köpa in en ny lirare med nytt SW. Man lär ju Knappast köpa in SH eller stakes bara för att man ska möta ett UD-lag i nästa match. Inte särskilt ostigt på sin höjd mjukost  :) Däremot kommer det bli ostigt värre om de inte finns med, då 90% av alla som kan ha CS kommer ha det. Trist  :(
Stakes är ju dessutom ett officiellt GW-secret weapon, och det enda SW för alver mfl, å bägge är ju rätt kass så jag förstår inte problemet  :?:
www.jisit.se

emil

Starplayers é inte med, inga hårda vamps mm. Samt att vamp-laget é löjligt kasst, lätt sämsta laget. Stake kommer inte va med, så som den är beskriven på SW. Möjligt att jag förbisett att lag inte kan ta ngt annat än stake, men i sådana fall får dom ta spike eller vad det nu heter. Ok? Vi kan tjabba om det senare idag...

Forza Bajen! In med b-llen! 8)

Gobbos Spider

När ni kollar på andras lag, var noga med att stoppa tillbaks dem i pärmen OSTron!

- Vän av ordning
aka Head Honcho of National Orcish Front
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Greger

Det är rätt Spider, de ska veta hut!!!

Annars åker vi hem till dom och sparkar in alla skåp de har, så det verkligen känns!  :twisted: :oops:

emil

Jaha... Nu på söndag kväll kommer jag att uppdatera tabellen, och alla matcher verkar inte vara spelade än. Men det skiter jag i...

De lag som inte rapporterat in alternativt spelat sin sista match till dess vet jag inte vad jag gör med just nu, men det kommer knappast att vara en bonus för dom. Jag har inte tid att leka dadda för dom.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "emil"Jaha... Nu på söndag kväll kommer jag att uppdatera tabellen, och alla matcher verkar inte vara spelade än. Men det skiter jag i...

De lag som inte rapporterat in alternativt spelat sin sista match till dess vet jag inte vad jag gör med just nu, men det kommer knappast att vara en bonus för dom. Jag har inte tid att leka dadda för dom.

Ett förslag är att man helt enkelt stryker de matcher som inte spelats om de inte är uppskrivna senast på deadlinedagen :evil:  8)
www.jisit.se