Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Go Evil Emil   :)
Let´s kick some butt  :twisted:
www.jisit.se

emil

Snart 4 personer mindre efter cupen, men fler kommer fockas... :twisted: /Evil E

Eriksson

Martin Larsson

Håller helt med :!:

Game it or bust :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

jonte

Hur är det nu i nästa omgång, nu är star players tillåtna? Hur många star players får man ha i varje lag? Läste i Liiving Rulebook och fann ingen begränsning, tänkte bara dubbelkolla att det stämmer.

Bara star players har secret weapons, korrekt? Och då bara det secret weapon som de eventuellt har i sin lista i regelboken?

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

jonte

pärla käng.

ja, det fanns ju inte så mycket att välja på för mitt chaos-lag, det får bli en motorsåg helt enkelt.
EDIT: En dolk kunde jag visst ha också, till mina beastmen.

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

jonte

Just det.

Hänger Steve på forumet något?

emil

Steve hänger inte på forumet tyvärr.

Eriksson

Du får ringa honom.
Kan vara svår att få tag på ibland.

jonte

Nu när första omgången strax är avklarad, vi ska inte ha något gentlemannapris? Man får utse en coach man spelat mot som skötte sig extra bra, och den coach som då får mest röster får någon liten uppmuntringspresent efter cupen, kanske mest symboliskt men ändå.

Visserligen går det emot Bloodbowltanken som sport att sitta och vara trevlig mot något pucko som spöar upp en totalt på plan...

emil

En god idé jonte, typ omgångens coach eller nåt. Jag kommer inte att hålla i ngn omröstning, men jag uppmuntrar alla att engagera sig i liknande saker som bidrar positivt till våran BB-liga. :P

Jag kan tänka mig att lägga upp saker på hemsidan m.m.

Apanpapan

Vi borde ha en touchdownliga. Och lite stats på spelare. Det borde inte vara så svårt att folk skrev upp på anslagstavlan vilken spelare som gjort mest av något.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

emil

Som sagt, det vore jättekul, men det får ngn annan ta på sig isf. Men jag kan lägga upp statistik m.m. på våran sida. :)