Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Ser väldigt spännande ut... not! Bara slagskämpar mot mina spelande killar... Verkar som om det blir en enda lång pina tills nästa ligaomstart då man antagligen får köra med ett nytt lag. =(

Men men... det är bara att dodga undan och få en blitz mot sig varje runda. Låter lätt iaf 8)

emil

Det finns alltid olika grader i helvetet...

Nu ska jag ha uppdaterat hemsidan också, alltså: http://www.armagedon.se/blodboll/mmmt.html

...möjligt att det finns buggar m.m... vänligen rapportera isf.

Ajustdeja... Jag har bytt namn på mina loosers i en vild förhoppning om att det ska gå bättre... :wink:
FC Svärmorsdrömmarna (fTKK) - Fight Club Svärmorsdrömmarna former Thrill Kill Kult bara så ni vet btw... Denna omgången ska jag försöka droppkicka er sönder o samman... Om inte våra dumstrutar nu demonstrerar sin effekt allt för mycket... :wink:

Kari_M

Men så hamnar man i allsvenskan som strykgäng... *DOH* Hade jag bara låtit bli att köpa en spelare för halva priset när tillfälle gavs så hade jag varit i superettan istället.

emil

Viktiga nyheter på hemsidan som jag vill understryka:

En match ska, och får bara, spelas på utsatt vecka eller tidigare. Inga ikappspelarveckor och liknande, har man missat att spela en match på utsatt vecka får man inte spela den matchen utan får ta tag i nästa veckas match.
Om en match inte spelats när det är dags för The League Commissioners att uppdatera tabellen, Söndag Kl 22:00 i den veckas omgång ni spelar i, så stryks matchen. Om man anser att man har rätt till WO kan man föra in den ej spelade matchen som sådan om man har fått den tilltänkta motståndarens medgivande.
EJ INFÖRDA MATCHER, WO ELLER EJ, STRYKS, även de utan fullständiga uppgifter!

Efter cuperna så går de 2 bästa lagen poängmässigt i serien, i Superettan AFC upp till Allsvenskan NFC, där de 2 sämsta lagen poängmässigt i serien tar klivet ner. Om vi någon gång blir 19 eller mer lag, kan det bli så att fler lag går upp än de två första, eller om mindre än 16 lag så kan det bli så att fler åker ur. - Ett mer rakt seriesystem nu när vi rankat lagen efter team rating.

WO – Om ngn deltagare lämnar Walk Over, så vinner det andra laget matchen per automatik med 2-0. Det vinnande laget får 1 st MVP, The Gate från sin egna Fan Factor enligt Match Winnings Table sid 44 i LRB, +2 på Fan Factor Table sid 45 i LRB, samt att båda lagen kan stryka sina MNG från tidigare matcher. - Man får alltså inga böter m.m. för att lämna WOs.

Tchüss!

Niklas

Robin... hur har du lyckats sjunka så lågt i TR? Gjort dig av med spelare för att hamna i superettan? Du vann ju vår serie ju

Dale

Jag kommer att göra klart mitt lag senast måndag.

emil

Du hittade lite figgar på wussard gajms då´rå? :roll: Du har ju hela veckan på dig att få ihop lite färger på dom, så det är lugnt.

jonte

Emil:
Har du möjlighet att, i trådens första post, skriva ut namnet på lagägarna?

Eller om någon kan upplysa mig om vem som spelar sitt gäng under namnet Slimepit Sluggers, och vad denna person eventuellt heter på forumet?

Ewers

Hej Emil!

Jag har köpt ett Humanlag och har tänkt börja med ett nytt lag. Går det bra att jag börjar med ett nytt lag i denna ligan?
Om det är krångel med att ändra så jag får möta de mer modesta lagen kan jag bita i det sura och börja tufft (i den ligan jag är just nu) med mitt nya lag. Kommer ju få många fräcka kort i alla fal... :wink:

Går det bra?

I så fall heter laget "Roten Totenkoppf" och har Kriss de Burg som lagkapten.

Mvh /F

emil

Du får byta ut ditt Yxtorpa mot ditt nya lag om du vill, men jag tänker inte ändra på spelprogrammet m.m. Mao så trycks ditt human lag in där Yxtorpa skulle spelat.

@ Jonte, Lars-Robert heter mannen som tagit över Slimepit Sluggers, mer kan jag inte hjälpa dig nu.

Ewers

Det är superlugnt! Roten Totenkoppf kommer att sopa(s) på banan (av) med de andra lagen.  :lol:

Skall bli kul att inte ha AV7...

/F

jonte

Ok, tack. Jag ska ta mig ner till klubben sen och kolla om jag hittar hans nummer. Men om någon springer på Lars-Robert, be då honom att kontakta mig. Antingen via forumet eller att han helt sonika slår mig en signal. Mitt nummer sitter uppsatt.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "jonte"Emil:
Har du möjlighet att, i trådens första post, skriva ut namnet på lagägarna?

Vore bra, ska möta Skövle Korgossar, men vet inte vem det är.
Upplysningar någon?
www.jisit.se

Martin Larsson

F**K A*S va handikap folk kommer att få mot mig :evil:

Citat från: "emil"The SPIKE! Magazine Player of the Year gåt till... (dramatisk paus) *Dum! dum! duuummm!

Blackstone Blitzers viktiga kugge "Grolix" med sina 46 SPP (om nu inte ngn hävdar/bevisar att ngn annan ska ha den)

Inkassera 1 i FF Mrtn.

Fast det klart, det är inte lätt att vara så bra som jag e heller :D

Citat från: "Brain"Först Pasi, sedan Ivar och sedan Dale.

Känns udda att möta lag med mindre Team Rating än mig.....Dom får ju tom Handicap....

Sluta gnälla...31(modifierat) som minsta skillnad... :wink: och nu har jag insett att en person kommer att ha 3 siffrigt mindre i TR...

Citat från: "Nisse"Robin... hur har du lyckats sjunka så lågt i TR? Gjort dig av med spelare för att hamna i superettan? Du vann ju vår serie ju

Dom dumma piraterna har blivit blåsta på mer än mig (~400k, jag bara 200k)... :?

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Vore bra, ska möta Skövle Korgossar, men vet inte vem det är.
Upplysningar någon?

Kari...

Citat från: "Ewers"Det är superlugnt! Roten Totenkoppf kommer att sopa(s) på banan (av) med de andra lagen.  :lol:

Skall bli kul att inte ha AV7...

/F

Hmmm, vänta nu (krafs krafs räkna räkna) H*****E VAD BONUS DU KOMMER ATT FÅ :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "emil"Viktiga nyheter på hemsidan som jag vill understryka:

Efter cuperna så går de 2 bästa lagen poängmässigt i serien, i Superettan AFC upp till Allsvenskan NFC, där de 2 sämsta lagen poängmässigt i serien tar klivet ner. Om vi någon gång blir 19 eller mer lag, kan det bli så att fler lag går upp än de två första, eller om mindre än 16 lag så kan det bli så att fler åker ur. - Ett mer rakt seriesystem nu när vi rankat lagen efter team rating.

Vet inte om jag tycker om detta systemet egentligen, det kan ju hända att typ 3 eller 4 lag i toppligan blir slagpåsar åt de andra 4-5, och isåfall så kommer 2 av dem att fortsätta vara det under ett till gruppspel innan de kommer undan :?

Men men, det behöver ju inte bli så heller iofs, det är väl bara att testa 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.