Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

MOB

Citat från: "Gobbos Spider"...tära på folks ork.

Och man kan ju förstå vem som tjänar minst på att det tär på orker!  :D
..........
MOB

Eriksson

Någon som har kontakt med Torbjörn som var med och spelade BB med Dwarf´s före cupen??
Det vore tacksamt om man kunde få tillbaka laget han har lånat av mig.  :wink:
Så om nån har kontakt med honom eller hans nummer vore det kalas bra.

Heavy

Jag kan hugga honom vid tillfälle och be han komma förbi med det hos mig så slänger jag in det på klubben.. :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Citat från: "Heavy"Jag kan hugga honom vid tillfälle och be han komma förbi med det hos mig så slänger jag in det på klubben.. :)

Det vore kanon.

emil

Har uppdaterat hemsidan med generella regler för cupen The Dungeonbowl som komma skall, mer specifika husregler tillkommer senare när jag slitit mitt hår ett litet tag till. Vi har gjort 3 st Dungeonbowlplaner idag som vi kommer använda under cupen.

Spread the words och förbered er. The Dungeonbowl kommer skilja sig ganska mycket från traditionellt cupspel. Vad som kommer tillkomma i form av husregler är hur man placerar ut fällor och lite annat. Ajustdetja, det där sekundära som en bollusling skall ju placeras ut också! (Spelet hade ju varit roligare utan boll...) 8)

Niklas

Utan boll kallas det inte spel... då kallas det slagfält! Klart trasan ska vara med...  :)

emil

Lira trasan!  :shock:  Nu börjar du ju köra med riktig söderslang Nisse... :lol:

Niklas

Det beror bara på att jag varit i Stockholm i helgen... kommer inte börja säga hejja Hammarby. Oroa dig inte för det. =)

emil

Jag har enhälligt tillsammans med jag, mig och min mamma, kommit fram till att The Dungeonbowl startar V1 2006, och körs fram t.o.m V4. Detta för att det är en massa konstiga helgdagar m.m. som ska firas osv.

Sedan så behöver vi fler spelare igen då Head Coach Jonte har beslutat att stänga av sitt lag, KKK, temporärt pga uteblivna resultat och studier i Bajenlandet.

Då blir vi en man kort, så hör av er om ngn/några mer är sugen på att vara med. Ev. kommer Jerry(Jenny) från (Ridders)mark(Dwaffar?), tillsammans med Carlos att vilja vara med. Carlos verkade vara sugen på att återuppta Evil Elf Enterprise igen, detta klassiska Dork Elf-lag, men det där med att måla osv gillade han inte... :lol: (Så han vill helst låna figgar)

Spread the word!
/Envåldshärskare Evil E
FC Svärmorsdrömmarna

Niklas

Låter bra med att starta upp dungeonbowl v1. Mina alver verkar vara lite trötta efter alla matcher. Vilket märktes tydilgt under gårdagens match där vi inte riktigt kom upp i normal standard men lyckades trots detta vinna matchen med 2-0.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Nisse"Låter bra med att starta upp dungeonbowl v1. Mina alver verkar vara lite trötta efter alla matcher. Vilket märktes tydilgt under gårdagens match där vi inte riktigt kom upp i normal standard men lyckades trots detta vinna matchen med 2-0.

Tackars små alger, är de tötta.
Räkna med att de kommer få vila. I GRAVEN :lol:  :lol:  :lol:  :twisted:
www.jisit.se

Niklas

Fick du storhetsvansinne efter segern mot Da Orcs? Om ni provar på att springa lika mkt som alver så kommer ni oxå bli trötta... inte bara stå och knuffas vid mittlinjen... 8)

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Niklas

Synd att du inte lär dig... du ligger ju lååångt ner i ligan!  8)

Eriksson

Citat från: "Nisse"Synd att du inte lär dig... du ligger ju lååångt ner i ligan!  8)

Så länge alla går till cupspelet har inte ligaplacering nåt me saken att göra :D .