Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Nisse"Synd att du inte lär dig... du ligger ju lååångt ner i ligan!  8)

Snart ligger du lååångt ner i jorden  :twisted:
www.jisit.se

Apanpapan

Bogenhafen Packers - Zneeky Ramble Rats  2-3

Det var en fin dag på Bogenhafen arena när de två lagen marcherade in till rytmerna av Y.M.C.A. Råttornas snabba catchers var svårstoppade och Bogenhafen var tvungna att slå hela tiden ur underläge. I slutändan så vann de små råttorna för att de var snabbare och bättre. Den nya ogren "BIG GAY" Al lyckades inte med något vettigt i matchen.

Bogenhafen Packers - Bloodgulpers  2-1

Det var en fin dag på Bogenhafen arena när de två lagen marcherade in till rytmerna av Gaybar. Det visade sig att tipset vi hade fått av Svärmorsdrömmarna var helt åt helvete. "BIG GAY" Al visade sig vara peakad och på toppen av sin karriär och i vanligt god ordning lyckades han inte uträtta ett skit på plan. Det som räddade matchen var "Longrifles" fantastiska förmåga att skicka iväg en longbomb i rättan tid. Mannen måste ha nerver av stål! Dodging Dennis vägrade vara på plan samtidigt som Magnus "The Mad". Det sägs att pojkarna bråkade om materialförvaltarens gunst. I matchens skälvande minuter så visade "Dodgning Dennis" att han var värd varenda guldpeng när han fångade en bomb och gjorde det avgörande touchdownen. "Hacksaw" blev utvisad när domaren såg hans motorsåg som han febrilt försökte gömma i "BIG GAY" Als suspensoar.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Citat från: "Eriksson"
Citat från: "Nisse"Synd att du inte lär dig... du ligger ju lååångt ner i ligan!  8)

Så länge alla går till cupspelet har inte ligaplacering nåt me saken att göra :D .

Det har ju det... spögängen får ju möta toppgängen! Visst får de 25 kort extra och 20 mvp's men det får man ju bjuda på så de som inte vet hur man lirar kanske kan bli bättre oxå... Ja jag vet att jag är ödmjuk... så är det att vara Wood Elf TeamCoach! 8)

Ewers

Roten Totenkoppfs - KKK  4-1

Det var en glad och eggad publik som avnjöt Roten Totenkopps "come Back" efter att ha varit tvungna att lämna WO i två matcher.

/F

Niklas

Om ni inte har så mkt för er imorgon mellan 1030 och 1330 så kan ni komma till Armagedon, betala inträdet och kolla på matchen mellan de fenomenala Loren Patriots och de... mindre fenomenala Lustrians Lakejer.  8)

emil

I vilken anal sänds matchen? Har inte tid att ta mig till gedon, sedan så är jag ju utb soffcoach.

Niklas

tyvärr kan man inte kolla denna genom någon anal... om någon så vore det väl en ogres. =)

Matchen gick till OT... 2-2 är ställningen men då bröts tyvärr matchen pga blizzard som bara tilltog allt eftersom. OT kommer att genomföras under torsdagen eller fredagen... för de som är intresserade att komma och kika så går det att droppa in... reducerade priser i grinden! =)

emil

Får ta o kolla efter d´rå... 8)  Låter spännande! Undrar om ngn på jobbet tycker jag är konstig om står o stirrar in i en ogres anal?  :D

Men vad står det i blod o död då? Det är ju det som är det viktiga!

KOBOLDKUNGEN

3-2 till de goda, dvs de onda, dvs mig :twisted:
www.jisit.se

Niklas

Allt har med antalet TD's att göra... allt annat är en bonus

emil

Du har fel Nisse. Isf hade spelet hetat bollblod, men nu heter det blodboll, så de så! :wink:  Sitter o kollar in i analen, men dom verkar inte sända btw.

Niklas

Så går det när en ogre försöker sig på att stava... allt blir fel...

Kolla in en annan anal... tror iofs inte att de eftersänder matchen

emil

Jag har uppdaterat cupträdet efter Renis önskemål, sedan så har jag uppdaterat serietabellen, men åtkomst nekas, för mig iaf, vet i fan vafför..? :? (märkligt nog kommer jag åt serietabellen på servern men inte från hemsidan, wtf?) Länkarna stämmer å så, så nu vetifan...

Bögalgerna QPR gick upp tillsammans med DPoRobin iaf med TDs-favör gentemot FC Zär. Vilka som åkte ner var två riktiga strykgäng till KKK o RotenToten.

Men jag får kika vidare i morgon om serietabellen ev fungerar eller inte.

Ajustdetja... Jag har inga resultat från Blackstone Blitzers VS Skövle Korgossars match från 14 omg, så jag tolkar det som att matchen aldrig kommer spelas. Eller?

Niklas

Det är väl så det ska tolkas om matchen inte är uppskriven?

Niklas

Vad är det för önskemål som han har fått genomdrivna angående cupträdet?