Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: "Nisse"Vad är det för önskemål som han har fått genomdrivna angående cupträdet?

Att Nisse skulle få möta det tuffaste möjliga motstånd hela vägen.  :wink:  Nerå, det var ngt han föreslog redan under förra cupen, men jag kommer inte ihåg motiveringen, men det lät bra då.

Niklas

Citat från: "emil"
Citat från: "Nisse"Vad är det för önskemål som han har fått genomdrivna angående cupträdet?

Att Nisse skulle få möta det tuffaste möjliga motstånd hela vägen.  :wink:  Nerå, det var ngt han föreslog redan under förra cupen, men jag kommer inte ihåg motiveringen, men det lät bra då.

Träffades ni på krogen eller?  :wink:

Den här cupen har ju inte så mkt med bollskicklighet att göra... mest tur. den som hittar boll vinner... ett dvärglag hade ju varit bra. de trivs ju under marken. :shock:  Hur man nu kan göra det!?!?!?!

Vi får hoppas på vår snabbhet helt enkelt... Det är vår tur att lyfta bucklan...

emil

Alltså, är det ngn som kommer åt tabellen, för jag gör det inte? :shock:

Kari_M

Citat från: "emil"Ajustdetja... Jag har inga resultat från Blackstone Blitzers VS Skövle Korgossars match från 14 omg, så jag tolkar det som att matchen aldrig kommer spelas. Eller?

Aldrig eller sent. Iom att det var nån slags viktig helg nyss, så hade vi svårt att koordinera match, och då cupstarten försköts till vecka 1, kom vi fram till att torsdagen är ett(dåligt, men möjligt) tillfälle att spela matchen. Detta trots att det är emot reglerna. Orcher har väl aldrig följt sådana ändå, och Norse bryr sig inte heller, speciellt när tillfälle till sprit(som ju är, trots att vissa hävdar annat, andemeningen för den gångna helgen) o sång ges i stället.

emil

Nu funkar tabellen på hemsidan.

Blackstone Blitzers VS Skövle Korgossar - Ni kan spela matchen om ni vill, men ngt resultat blir det inte. Isf kommer alla andra som missat spela matcher att vilja spela sina också, och det funkar inte. Sowwy sowwy!

Nu blir det Dungeonbowl! :P Må den med mest tur vinna! 8)

emil

FC Sär tog chansen och avancerar vidare till kvartsfinal, Max von Snebyggde tryckte in den avgörande och enda bollen i Skövle Korgossars endzone. S.Ks pöjka hade en klar tendens att teleportera bort sig under större delen av matchen, 3-4 st? :lol: Annars var det en ganska medioker tillställning.

Loren Pess eller Blodgulpers i kvarten, same shit different name... Dom går sönder ändå! 8)

Ajustdetja... Om ngn har dom riktigt gamla Dungeon Bowl-reglerna, så kasta dom i mitt skåp eller nåt. Tror det är Elves VS Dwarfs Dungeon Bowl.

Niklas

MARCUS!!!

Du finns inte med på lappen över coacher... kan inte ringa dig ju... du verkar inte vara här heller ju... skrivit pm oxå...

Kan inte någon prata med Marcus åt mig? Torsdag kl 1600???

emil

Han är väl en såndär styrelsemedlem, så hans nummer finns väl uppsatt på styrelserumsdörren kanske?

Niklas

Är liksom på jobbet nu så det hjälper mig inte så mkt att veta det... men tack för tipset

emil

Öööh... Seashore Ravagers å PlfSGs vidare i DB? Ngt otippat kanske... Är det skrällvarning i DB? :wink:

Brain

Citat från: "emil"Öööh... Seashore Ravagers å PlfSGs vidare i DB? Ngt otippat kanske... Är det skrällvarning i DB? :wink:

Jupp!
Teleporters kan göra lustiga saker....

Vinst runda 5 för Seashore, Runda 2 för PlfSG(nTT).....

Kan ju bara säga att det gäller att placera ut sina fällor/teleporters bra, dra bra kort (dvs Boll, inte bomb)och slå bra
Tomas Davidsson

Niklas

Tur att ett "toppgäng" fortfarande är kvar... =)

Eriksson

Citat från: "Nisse"Tur att ett "toppgäng" fortfarande är kvar... =)

Menar Tuppgäng va :wink:

emil

Citat från: "Nisse"Tur att ett "toppgäng" fortfarande är kvar... =)
Dajmgäng är va det kommer att va när jag är fädig med dig! REVENGE!!! :P

Niklas

Krävs lite mer än ett gäng stora och dumma killar för att få stopp på oss alver!  8)