Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

vi är ju iaf inget strykgäng som de där rödhåriga killarna från landet som trivs med familjens get... Packarna eller vad de nu heter

Eriksson

Då hade även ZRR tagit sig vidare.

Inga välspelande lag som äntrade hålorna idag.
Det som avgjorde det hela, var att spelarna inte "ville" vara med längre. Teleporterade sig till "fel" ställe.
Så nu är det ännu ut "sämre" ligalag vidare.  :D

Niklas

Så bra att ett favorittippat gäng är kvar och kanske tom får möta Råttorna i semin... det eller ett gäng usla människor...  8)

Eriksson

Citat från: "Nisse"Så bra att ett favorittippat gäng är kvar och kanske tom får möta Råttorna i semin... det eller ett gäng usla människor...  8)

Ska försöka få min revansh!!!! :twisted:

Niklas

Alla har ju rätten att drömma... tom slamkrypare 8)

Niklas

Snart får ni möta riktiga tjejer i mitt alvlag...  Beställde fem stycken idag...  8)

Eriksson

Citat från: "Nisse"Snart får ni möta riktiga tjejer i mitt alvlag...  Beställde fem stycken idag...  8)

Passar utmärkt med din personlighet   :mrgreen:

Niklas

E iaf trygg i min sexualitet till skillnad från andra.  8)

Tänkte att ni ska börja underskatta mitt lag lite nu när det är tjejer på plan. Inte slå så hårt och så vidare

Ewers

Killarna i mitt lag kommer tycka det är jättebra med riktiga tjejer i ditt lag. Då blir det ju ännu mer trevligt i duschen efter matcherna...  :shock:

/F   :D

Niklas

emil

Mmmmh.... Catfight!  :P  Lugna ner er nu flickor, annars kan klänningarna bli smutsiga.

Niklas

Vem vann??? Vem får jag möta i semin???

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Ewers

Telegram från TT: Kvällens match i Dungeon Bowl slutade efter fem timmars hård kamp med en seger för Roten Totenkoppfs. Det var en minst sagt jämn match där bollen bytte ägare fem gånger innan den till slut avgjordes av Arn E, RTs stjärncatcher, genom en imponerade rush genom ratogrens tacklingszon, block av den bollbärande guttrunnern, upplockande av bollen, fortsatt rush till teleportern och sedan två sista stapplande steg för allt han var värd in i TD-zonen.

"Det kändes som det var dags att visa publiken vem som var bästa liraren på plan" var Arn Es kommentar till reportrarna efter matchen.

...och nej, vi hade inte teleporters i TD-zonerna.

Kommer bli nervigt att möta Nisse i semin. Han är den ende som haft ihjäl spelare för mig (3 st).

/F