Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Så kul... =) för dig men trist för ZRR som ville ha revansch men det kanske du oxå vill?

Ser fram emot att möta de ynkliga människorna. Det verkar som om de tror att de kan spela boll... 8)

Vad sägs om söndag?

Ewers

Kan lördag (då du lirar med Lindbergh), onsdag em/kv, torsdag före kl 17.00 och fredag före 17.00. Övriga tider i veckan jobbar jag eller är upptagen med annat.

Kan ju inte annat än erkänna att du är lite intimiderande som motståndare...  :oops:

/F  8)

Niklas

Om det går dåligt för oss i DoD så kan jag ju ringa men annars lutar det åt fredagen då jag är ledig. Jobbar kväll veckan som kommer...

Jag har en skiva till dig som du ska få ge till erik när ni lirar nästa gång. Innehåller ett par bb-planer som han ska fixa till mig...

Niklas

Ok... Vilket lag följde med till semin ifrån sista kvarten?

Apanpapan

Bogenhafen Packers ska möta de illaluktande piraterna i den ena semin.

"Med en vass motorsåg kan du såga dig till en TD."
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Där ser man... ett gäng som bara vinner med hjälp av en motorsåg.  :shock:
Dessa fuskare borde förbjudas...  :roll:

Apanpapan

Försöker du lipa dig till en vinst?  :D

Niklas

Funkar det? Om det gör det så kan jag lipa lite... :roll:

Å andra sidan så kan man ju vinna matcher med bara ett fåtal alver kvar på plan.  8)

Apanpapan

Det heter inte alv. Det heter motorsågsmat.

Robin

Det är rätt inställning, monkeyboy!  8)

Känns skönt att veta att även om du hade haft en chans att vinna så hade mongolaget från den andra halvan av turneringsspelet fått smaka smisk.

Gött mos, när vill du ha däng Pasi? :)

Kan nog på lördag...

EDIT: För övrigt finns det inget "fusk" det finns bara kreativt tolkande av reglerna.
Jag vann combat med 13.

Niklas

Citat från: "Robin"

EDIT: För övrigt finns det inget "fusk" det finns bara kreativt tolkande av reglerna.

Kretivt och kreativt... din lilla fuskare där

Robin

Citat från: "Nisse"
Citat från: "Robin"

Kretivt och kreativt... din lilla fuskare där

Visa mig regeln där det uttryckligen står att det är förbjudet att använda en yxa på plan?

HA!
Jag vann combat med 13.

Niklas

Tror nog att jag skulle kunna hitta en sådan regel... så det så! :lol:

Eriksson

Sluta nu gnäll flickor.

Alla "verktyg"  får andvändas i Blood Bowl så länge inte domarn ser det och visar ut dig :D

Niklas

Se upp för mina nukes då era as... :twisted: