Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Är det dina nya flickalvers "bomber" du pratar om nu igen Nisse?  :P Jag är rädd att du kommer att få fila bort dom, iaf om The League Commissioners blir upprörda. :wink:

Niklas

Näe det var inte dom jag tänkte på... det är ju bara två lag som tycker att de bomberna är något att ha... RotenTotenKoppfs och laget med alla fina flickor i... Seashore Ravagers... QPR och Bögenhafen kollar nog inte inte dem...  :)

Niklas

DÅ var ett finallag klart... Loren Patriots lyckades efter en spännande match vinna ocg ta sig till den för deras del så viktiga finalen...  8)

Robin

Klar jag med.

Dags att hoppa upp å ner på små alver. Yaaay.
Jag vann combat med 13.

jonte

Mors mors!

glömde säga att jag inte kom in i Steve's skåp så jag la hans Bloodbowl-figurer ovanpå hans skåp. Så om det är någon som kan hans kombination kan ni väl slänga in den lilla bruna lådan, eller säga till honom. Om han inte redan upptäckt det.

Får hoppas att ingen har norpat dem, jag glömde helt av det tills nu. Pinsamt. Men folk är väl inte så tjyvaktiga nere på föreningen väl?

Niklas

Vi får väl se hur mkt hoppande det blir... misstänker att jag kommer hoppa en hel del iaf.  :)

Niklas

Vart tog motorsågslaget vägen då?

Robin

Uh, 1 motorsåg mot 5 spelare med mighty blow, det inser ju vem som helst vad som kommer att hända...

Han lyckades döda en spelare för mig genom att putta ner honom i lavan, annars så var det inte särskilt farligt.
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Korten avgjorde. Fick knappt igång motorsågen. Fuskare där.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Har han fuskat nu igen? Det verkar hända varje gång... man kanske skulle ta med någon som får hjälpa till och styra upp undead-laget?!  8)

Robin... Vad sägs om att lira på lördag kl 15?

Robin

Citat från: "Apanpapan"Korten avgjorde. Fick knappt igång motorsågen. Fuskare där.

Äsch, tusan också. Trodde ingen skulle märka att jag märkte korten...

Spelar nog hellre typ vid 14-tiden isf, efter tippandet.
Jag vann combat med 13.

Niklas

tänkte mig oxå efter tippandet... brukar dra därifrån vid 1445 ju

Robin

Kan inte på lördag. Morsan kommer till stan.

Kan du imorgon middag/eftermiddag? 13-tiden typ.
Jag vann combat med 13.

Niklas

jobbar till 16.30 imorgon... Söndag är jag nog ledig

Brain

Alltså, ge inte någon ett WO i DB-finalen nu bara...
Tomas Davidsson