Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Eriksson

Citat från: "emil"National Orcish Front kommer vara med, även om Head Croach Stefan é lite neggig fortfarande.

Undra varför inte Stefans NOF är spelsuget för stunden????  :roll: :wink:

emil

Citat från: "Apanpapan"Försten till 2 TD:s kan sluta illa. Jag tror att det kan gå att spela två halvlekar precis som vanligt och sen är det sudden death tills första TD.
Också ett gott alternativ. Då funkar alla kort utom vid kick-off(existerar inte), skulle dessutom tvinga spelarna att mer aktivt leta efter bolluslingen om man har turnsen begränsade. Nu varar ju matchen potentiellt i all oändlighet.

Gobbos Spider

Head Croach (?) Stefan tar time out denna 7 matchers omgången iaf. Ledsen att det blev bestämt så här sent men jag är inte alls sugen på spel just nu.

Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Niklas

Problem...

Vem ska hoppa in i stället eller vilken liga ska bara ha 7 lag?

Om någon ny hoppar in kan NOF dyka in hur som helst sista ligaomgången?

emil

VIKTIGT!: Om folk inte ämnar delta mera så vill jag ha reda på det i så god tid som möjligt.

Alla som nu möter Stefans NOF får nu WO. Ingen kommer hoppa in förräns efter Chaos Cup. Om ngn nu opponerar sig emot detta så ta det med NOF-Stefan, jag är inte intresserad.

Niklas

MARTIN LARSSON!?!?!?!

Ska vi spela bb-match? fredag eller lördag är de enda återstående alternativen...

Niklas

Har nu spelat min andra match men det fanns inte någon lista för den så jag skrev längst ner på omgång 1 pappret... det får funka... missa inte detta emil då jag vann med 4-1... =)

Spelade även mitt lags 3:e match mot NOF då de inte är med... WO men det kan egentligen kvitta för det ger inte direkt något... borde ändra reglerna så de kanske liknar hur det funkar när man conceedar... man får den andres mvp och pengar... (har för mig det funkar så)

KOBOLDKUNGEN

håller med nisse, alldeles för kass å vinna på wo
www.jisit.se

emil

WO är kanske lite för snällt, men samtidigt krävs det så lite "kontrollmakt/storebror ser dig" för att folk ska göra rätt. Conceeding däremot... :? Samtidigt uppmuntrar det till lite mer lattjo-deltagande än kniven på strupen. Det som eg. är kasst var att Stefan inte meddelade detta i så god tid som möjligt. För då hade NOF alldrig varit med i ligan öht. Så vänligen meddela mig i god tid i fortsättningen.

KOBOLDKUNGEN

Menade inte att wo-lämnaren ska straffas hårdare, bara att man själv ska belönas lite bättre för wo-seger, så man inte tappar så mycket jämfört med en vanlig match. Nisse menade, tror jag, att vinnaren av wo ska få samma som om wo-lämnaren concedat. Dvs wolämnarens gatepengar och hans mvp.
www.jisit.se

emil

Att alla MNG stryks kan vara riktigt bra å andra sidan, jag skulle behöva det nu innan jag möter ZRR.  :cry: Så jag tror att vi ligger på en jämn nivå där, sedan så är det lika för alla i "fucking Allsvenskan". Men man kanske kan titta på det senare.

Niklas

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Menade inte att wo-lämnaren ska straffas hårdare, bara att man själv ska belönas lite bättre för wo-seger, så man inte tappar så mycket jämfört med en vanlig match. Nisse menade, tror jag, att vinnaren av wo ska få samma som om wo-lämnaren concedat. Dvs wolämnarens gatepengar och hans mvp.

Precis vad jag menade

jonte

Hur går det i ligan? Klarar ni er utan slagpåsarna KKK?

emil

Nja, det är väl knappt.  :P  Vi är väl mitt i seriespel och om några veckor börjar Chaos Cup.

emil

Blodigt värre nuförtiden i matcherna, ett trendbrott kanske. Tror att det dött sammanlagt 7 spelare under mina 2 senaste matcher, om man bortser apotekarnas akuta ingripanden. Synd bara att mina spelare dör till höger å vänster också... :?

@Brain, vilken dag var det vi skulle lira?