Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Tomas Davidsson

emil

Ewers

Kan rapportera att Roten Totenkoppfs idag vunnit sin andra raka seger utan att lagets stöttepelare BONK kunde vara med. Lagkamraterna trodde nog i matchen mot coach Brains lag att han filmade sin knäskada men det visade sig att han verkligen hade ont. För alla vet ju att BONK aldrig skulle missat chansen att spöa upp Amazoner om han kunde.
Matchen slutade 2-1 i förlängningens tredje turn.

/F   8)

KOBOLDKUNGEN

Nån som kommit fram på Ivars mobil nån gång? Jag lyckas i alla fall inte. Om nån snackar med Ivar be honom kontakta mig om BB-match.
www.jisit.se

Eriksson

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Nån som kommit fram på Ivars mobil nån gång? Jag lyckas i alla fall inte. Om nån snackar med Ivar be honom kontakta mig om BB-match.

Tror han jobbar kväll denna veckan, så på eftermiddagen så är det svårt att få tag på honom.

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Robin

Hmm, vem spelar jag mot denna veckan? Nisse?
Jag vann combat med 13.

Niklas

Robin

Hmm, vem spelar jag mot denna veckan då... Skräp
Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

emil

Robin, om du kikar runt så ska du nog kunna hitta rätt, och luska ut vem du ska möta i framtiden. Tips: Använd länken nedan och sök vidare... Man kan inte få allt serverat på silverfat här i världen, eller nåt... :P

Ewers

Hej spelare av laget Bloodgulpers!

Jag skall spela mot dig denna veckan och undrar när du kan?

Själv kan jag måndag em & kv, tis fm & em, lör fm.

MVH /Fredrik Ewers
0706-777788

emil

Herregud! Höjden av misär är 16 turns utan att lyckas skada EN ENDA gåblin... Båda lagens casaulties stod Bräin för... BÖÖÖÖL!!!!  :cry: *snyft!* Det finns ingen himmel för ogräs! Endast en bottenlös och tröstlös djup ravin... J-a skitspel!

Niklas

Niklas

Undrar lite om det finns någon som kan tänka sig att låna ut ett nurglelag eller ett orclag inför nästa (om någon) stora omstart? Man måste ju testa att lira ett bonkagäng oxå...