Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

jag har ett chaoslag du kan få låna om du vill.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Niklas

Ska fundera på det lite... återkommer närmare omstart

emil

Om ngn har ett Chaos Dwarf-lag så köper/lånar jag det gärna.

emil

Jag vet inte om några varit riktigt onyktra, holkat gräs, silat mygg alternativt slickat svampar, men jag avliva det här och nu... Alltså, ryktet om en återgång till att team rating avgör gruppindelning emellan cuperna, det é inte korrekt.  :?

"Here comes the story of the Hurricane,
The man the authorities came to blame
For somethin' that he never done.
Put in a prison cell, but one time he could-a been
The champion of the world."
( :clown: Getsen?)

Apanpapan

Någon som har ett dvärglag att sälja till mig?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

emil

Att FC Sär var rejält revanschsugna efter debaclet senast mot PlofsGs var ingen överdrift. Det märktes inte minst på stackars ABC-skadisarnas överfyllda Injury&KO-bås efter matchen. Där i  skuggan kurade samtliga ABC-lagets skadisar inför den MÄCKTIGA awiska FC Sär-rasens styrka! *flexar biceps*

Matchen i sig ledde till förlängning och avgjordes först i förlängningens sista turn av Otto Tot-son, som ensam med boll obehindrat ruschade upp längs högra fältet och satte 2-1 till FC Särs favör. Matchen avgjordes kanske inte pga Ottos stora BB-talang, utan snarare tack vare frånvaron av skadisar som faktiskt hade BB-talang så länge dom var på plan. Veke Vargs foul, som skickade den sista skadisen på plan in i evigheten i 5:e turnen av förlängningen, tillskrivs segern tack vare god speluppfattning och lagarbete i dom lägre? regionerna. Där endaste dom smutsigaste och mest regelvidriga tricksen används. 8-2 i  casualties, alltså så som FC Sär eg. räknar resultat i matcherna.

Pga frånvaron av bollar i Blodboll användes en ovanligt hal och stingslig snotling som boll. FC Sär hade problem med den inoljade snotlingen, som stang med sitt spjut så fort ngn försökte "plocka" honom. Efter 8 försök i lika många turns så lyckades FC Sär äntligen förstå sig på hur man fattar en inoljad snotling. "Det finns bara ett sätt att stoppa dom! I  :bootyshake:  !!! \:D/

emil

Det börjar ju bli dags för Chaos Cup. Första omgången i cupen spelas fr.o.m det att jag sammanställt serietabell t.o.m V 13 ut. (Sedan 14, 15 och final i V 16.)
M.a.o startar ligan igen V 17 och framåt. Så då är det dags för ev. nya lag att vara med igen om nu ngn vill?

Heja!  :P

emil

Uppdaterad serietabell. Chaos Cup närmar sig, och med de fyra makternas närvaro försvann Omg 17, men poängen ska vara medräknade. :blackeye: Ska se om jag orkar återställa omg 17 senare ngn gång.
Lite grejjer bara: vänligen fyll i resultaten om ni vill ha några. Det borde ligga i egenintresse av han/hon/den/det som vinner matchen, men tydligen inte. Gäller ÄVEN WOs, eller om ngn ger upp. Tycker personligen att det är skittråkigt att öht försöka administrera en liga när deltagare inte bryr sig(?) om att ens redovisa resultat. I mångas ögon kanske det bara är cuperna som gäller ngt, men i mina är ligan av mer intresse. Faktiskt.

Aja, nu kan ni iaf se vilka ni möter i Chaos Cup, lapp sätter jag upp på armagedon så småningom.

Uppdaterad tabell:
http://www.armagedon.se/blodboll/tabellerstatistik01b.html

Sedan efterlyser jag en gammal uttjänad skräp-PC om ngn har en liggandes eller om ni kan få tag på en. Meningen med den är att alla ska kunna uppdatera ligan med resultat och tabell direkt från armagedon, med hjälp av PC+internet+databas. Det skulle vara super om det kunde fixas tills nästa MMMT!

Tchüss!

emil

Såhär blir det då´rå, för att förtydliga. Mycket CnP nu, möjligt att fel smyger sig in, vänligen kontrollera:

V13
1.1 Loren Patriots
2.8 Rdc-Ugfj-Abcc

2.3 Roten Totenkopf
1.6 Queer Park Rangers

2.2 Zneeky Ramble Rats
1.7 National Orcish Front

1.4 Slimepit Sluggers
2.5 FC Svärmorsdrömmarna

2.1 Bogenhafen Packers
1.8 Naggaroth Nightmares

1.3 Blackstone Blitzers
2.6 Bloodgulpers

1.2 Dread Pirates ó Rob
2.7 Pl ´f S Goblins(´n´too trolls!)

2.4 Seashore Ravagers
1.5 Lust(ri)ans Lakejer

Repeterar:Sedan efterlyser jag en gammal uttjänad skräp-PC om ngn har en liggandes eller om ni kan få tag på en. Meningen med den är att alla ska kunna uppdatera ligan med resultat och tabell direkt från armagedon, med hjälp av PC+internet+databas. Det skulle vara super om det kunde fixas tills nästa MMMT!

Apanpapan

emil

Ooops! :oops: 1.7 är National Orcish Front, INTE Gobbo´s, VS 2.2 ZRR. ZRR får WO där ändå, så det spelar mindre kvitta.

Eriksson

Det gick snabbt att ta steget vidare denna gång.
Får väl se vem man får möta här näst.

emil

Glöm inte att inkassera MVPs m.m. för WOs, Seashore Ravagers å NOF é ju inte med längre eg.

Inside info :wink:
Mot Slimepit Sluggers gick det snabbt att åka ut. Ok, FC Zär stod väl upp minst lika bra i 3/4 av matchen, men sen gick det snabbt utför. S.S. é ett riktigt, riktigt jobbigt lag att möta, speciellt som underdog, numerärt å TR. Men jag dödade ju åtminstonde en av hans bättre Bästmän å skadade en Rotter svårt, N å MNG.  \:D/

S.S.s klor, MB m.m. kommer göra råttor till skivade möss. Det é nog det enda laget jag é lite ...ehrm... skeptisk till att möta ngn mer gång. Misstänker att jag hade tur som kom undan så billigt som jag gjorde.
:la:

Apanpapan

Naggaroth Nightmares kommer drömma mardrömmar om närgångna Packers. En enkel seger med 3-0 i touchdowns. 5-0 casulties.

KOBOLDKUNGEN

Kan bidra med moderkort, processor och hårddisk.
www.jisit.se