Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Kari, var är du?? Hoo Hoo??
Goblinsen väntar....
Tomas Davidsson

Fluff

undrar det samma om Kalle och hans deathstars.
om någon ser honom kan ni ju hälsa att han kan skriva upp en wo då jag kommer befinna mig på ag från torsdag-söndag och misslyckades få tag på honom.
ät en makaron till!

Gobbos Spider

Nu är det dags igen. Jag har helt tröttnat på Blood Bowl.

Natinal Orcish Front lämnar därför WO på all resterande matcher den här säsongen och går sedan i graven.

Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

emil

Okaj Stefan, det é uppfattat. Alla andra headcoaches i "Superettan" hoppas jag förstår WO-reglerna, eller kan läsa sig till dom.

emil

Jag följer den senaste trenden och lägger ner FC Sär, man vill ju vara "inne" ju. :?  Det tog mig 3h mot Ewers in i första halvleken för att inse det att det inte är skoj längre. :(  Och 3h till skulle bara vara en bortkastad pina. Jag får göra comeback med Chaosdwaffar eller DEs senare.

Ewers

Vill bara påpeka att det inte var 3 timmar enbart pga mig, vi var lika sega kålsupare båda två.  :wink:

Tråkigt med consead för man hinner ju inte få en massa SPP...

Hoppas det blir en fullständig match nästa gång.

/F  8)

Robin

Zombie-piraterna har beslutat sig för att sluta på topp, och kommer att bege sig till sjöss och rekrytera en full besättning, samt låna en båt eller två och bege sig till Lustria.

Alla lag får därför en WO mot DPoR i fortsättningen av serien  :cry:
Jag vann combat med 13.

Niklas

Surt sa räven...

Hoppas att den  usel kaptenen kommer tillbaka till nästa säsong?

emil

Nu har jag målat The Major Trophies, organiserat alla Blood Bowl-prylar i en plastlåda, militär sådan, så att saker förhoppningsvis slutar komma bort. När ni spelar Blood Bowl, lägg vänligen tillbaks allt i den ordning som det ska vara. Annars...  [-X

Är ngn som vet var BSK-troféerna har tagit vägen?

Sedan så vill jag gärna ha ersättning för diverse utlägg jag har haft, vem är det jag ska pungslå? Markus? Ewers? Heavy? :roll:

emil

Blitzing Bullies VS Deathstars 3-0, 4-2 i cas. Både Bullcentaurerna fick höjt move som första skill! :shock: Ack! Så lite tid kvar på turneringen, så en vanlig skill typ block eller sura händer é nog bättre, dessa val... :?

emil

Blitzing Bullies överlevde nödslakten mot de hemska Blodgulpers, fan vad Chaos-Dwaffarna är stabila gentemot Ogres. Synd bara att man inte startade om tidigare.

@Brain, vi spelar till helgen eller vad tycker du?

emil

Yäyä, nya resultatlistor é uppsatta, vänligen fyll i resultat som inte är med, under rätt omgång/vecka då m.m. :wink:

Niklas

Hur funkar det om lag inte skrivit upp resultaten? Inga poäng alls till ngt av lagen?

emil

Ja, det var så det var tänkt, men man får väl ha lite känsla för vad som é rätt! Mer poäng till mig, å mindre till er... :wink:

Niklas

Lite nyfiken på hur tabellen ser ut...