Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Citat från: "Robin"Aha, mummies kostar tydligen 110,000 om man tittar i de senaste reglerna.... Får korrigera det med -2 FF eller så då...

Om det där stämmer så vill jag nog ha omspel... om ditt lag inte stämde alltså.  :evil:

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "emil"
Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Kan nån be Dvärg-Torbjörn kontakta mig, angående när vi ska spela match?

PMa honom om du inte gjort det, alt cykla förbi geddon och ta hans nummer. Jag PMade honom och det gick bra.

Och vad är hans nick?
www.jisit.se

emil

Robin

Startsumma: 1000k

Innan match 1:
2 Mummies 200k (fel)
2 Wights 180k
1 Ghoul 70k
6 Zombies 180k
4 Rerolls 280k
9 FF        90k

Efter match 1: +100k, +2FF (Charity match)
Zombie 30k
Ghoul 70k

Efter match 2: +60K, +1FF
Gratis Zombie (dead elf) (+30k)
Zombie 30k

Total teamcost: 1190k
Treasury: 30k

Om jag inte minns fel nu så har jag 9 Zombies, 2 Ghouls, 2 Wights och 2 Mummies (15 pers) på teamroostern.

Vad är det som är oklart? (~33 Spps totalt => 129 TR?)
Jag vann combat med 13.

Robin

Citat från: "emil"Robin din sopa, du får räkna om ditt lag, det verkar vara bra mer än 20K det handlar om. Kan du vänligen förklara hur du lyckats... :?

Robin-Robin  kommer dö-dö när Judge Death dömer honom! 8)

Judge Death? Det är min kompis, vi brukar supa ihop på allhelgona. Du kan se ovan för en genomräkning av laget som det skall se ut hittintils.
Jag vann combat med 13.

emil

Jamen då så. 20 K är ju inte ngt världsomvälvande precis 8)

Äh! Buffy var väl kåt på att bli av med dig eller nåt... Nä, men det var väl mer att ditt värde på laget har höjts avsevärt i förhållande till andra, men det kanske inte är så konstigt med gratisspelare o med mycket  intäkter mm.

Nisse verkar inte så glad iofs, men jag tror inte riktigt att omspel är rätt grej... Tror inte att ngn skulle fuska medvetet om man säger som så. Får höra vad The League Commissioners tycker senare. :wink:

Niklas

2 i FF kan ju göra en hel del. Som att jag får en sten i huvudet eller liknande. Lätt matchavgörande helt enkelt...  Inte för att jag är sur, ledsen, arg eller så men ni måste hålla med om att det KAN avgöra en match. Eller?

Niklas

2 i FF kan ju göra en hel del. Som att jag får en sten i huvudet eller liknande. Lätt matchavgörande helt enkelt...  Inte för att jag är sur, ledsen, arg eller så men ni måste hålla med om att det KAN avgöra en match. Eller?

Niklas

Ber om ursäkt för antalet poster med samma innehåll men det stod att meddelandet inte funkade som det skulle... Sorry! :(

Robin

Fick ju +1 på alla Pitch invasion slag mot Martin vid första kickoffen med 9 i FF mot 7 i FF med (han hade 8 ).

Dock hade jag nog haft 9 i FF mot dina 5 i andra matchen och så slog jag en 4:a så stenen hade du nog fått ändå ;)

Fast som första paragrafen säger så var det ganska bra.... Trillade 2 eller 3 spelare mer än vad det skulle gjort annars (inledde med 3 eller 4 sexor).

*EDIT* Med tanke på hur grepkass Martin slog så hade resultat till slut troligen blivit detsamma ändå, men... ;)
Jag vann combat med 13.

emil

Citat från: "Nisse"2 i FF kan ju göra en hel del. Som att jag får en sten i huvudet eller liknande. Lätt matchavgörande helt enkelt...  Inte för att jag är sur, ledsen, arg eller så men ni måste hålla med om att det KAN avgöra en match. Eller?

Håller med, jag skulle nog också varit ganska sur. Men jag kan inte se hur det påverkade de två matcher Robin´s gäng deltog i. Pga att jag inte följde matcherna så är det svårt för mig att föresälla mig hur det påverkade matcherna i fråga.

Antingen får ni komma överens om ngt rimligt som båda anser, annars kommer Judge Death att slå till iform av någon disciplinär åtgärd a la fotbollsallsvenskan. :wink:

dilba

dilba

CitatOm det där stämmer så vill jag nog ha omspel... om ditt lag inte stämde alltså.

Det kan nog funka också men skulle ta lång tid.

Men va fan vet ja, han är ju inte ens i min liga men jag måste posta
lite så jag blir Elite spammer

Niklas

Kan tänka mig att, då jag är två spelare kort, helt enkelt får en donation på summan som saknas för att jag kan bli fullt manskap... tror inte det blir  mer än 90000... om inte yrkar jag på omspel då jag klart led av att han hade 11 istället för 9 i FF. Kan tilläggas att två spelare dog i en match som tydligen inte var annat än rent fusk från min motståndares sida. fyyy!!!

Robin

Jag kan ju utan problem ta bort min köpta zombie och ge dig mina winnings som bestraffning, samt sänka FF med 2....
Jag vann combat med 13.