Huvudmeny

Cupen!

Startat av Niklas, oktober 04, 2005, 16.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Ok... då kan det ju kanske bli svårt för honom att hinna lira med mig

emil

För att avsluta hela säsongen tilldöms Lust-Trans La Gayers segern i the Blood Bowl pga Slimepit Sluggers å Loren Patriots aldrig kom till match.

Nu så får gärna ngn annan ta vid. Jag hinner helt enkelt inte arrangera Blodboll höst/vinter pga jobb både hemma och borta. O tack till alla som ställt upp.
Tchüss!/emil

jonte

Tack själv Emil! Du var en bra boss så länge jag var med.

Robin

=D>

Grymt jobbat Emil, synd att inte zombie-piraterna kunde slutföra sin plundring. Jävla skitjobb ;)
Jag vann combat med 13.

Brain

Tack för en trevlig säsong!
Tomas Davidsson

Eriksson

Tackar dig Emil för en väldigt bra säsong.
Du har gjort ett enormt stort jobb och kommer vara saknad.

Vem eller vilka kan tänkas ta över till kommande år?????

emil

Citat från: "Eriksson"
Vem eller vilka kan tänkas ta över till kommande år?????
Martin Larsson anmälde intresse, men det verkar som han bangar, försvunnit upp i rök etc. Så vem som helst som anser sig ha lite tid över kan hålla i det. Det är ju inte så avancerat, allt är ju upp till en själv.

soulreaper

hade jag kunnat några som helst regler så hade jag kunnat hålla i det, men emil kanske har lust att lära mig lite så kan jag ta hand om det
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

KOBOLDKUNGEN

regelkunskaper ej nödvändiga, det som behövs är någon som administrerar ligan, dvs tar in anmälningar, skapar liga, spelschema, cupscheman mm. Regler för liga, cup mm finns redan klart, bara att ta över efter emil, såvida man inte vill göra några revolutionerande idéer. Det som kräver vissa regelkunskaper är att bestämma detaljer kring hur inducement ska fungera mm, men att bestämma finns det säker många som vill göra.
www.jisit.se

soulreaper

som sagt var om ingen annan vill ha hand om ligan så får emil introducera mig lite och så tar jag hand om den, jag har sett många bb-matcher och anser att det är ett viktigt arangemang för förenings framtid!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

emil

Citat från: "soulreaper"viktigt arangemang för förenings framtid!
Ta inte i så du skiter ner dig nu... :lol:  :wink: Jag har personligen inte tittat på de nya reglerna på ett antal månader, så har ingen järnkoll f.n. Men det är som Kobold-Hitler säger, att det är bara mindre förändringar bland "husregler", handikapp m.m. som behövs styras upp och anpassas för en liga. Feedback finns i massor för den som orkar söka.

Mina erfarenheter av den gångna säsongen:
* Självaste ligan blev ngt för lång, 6+ lag/grupp är nog mer lagom än 8+.
* Dungeounbowl kan modifieras ngt, det finns både bra och dåliga förslag här på forumet bl.a.
Öh... Det var nog allt....  :occasion9: Hjälp finns att få i massor av personer som tycker att BB är kul, för att inte tala om åsikter. :wink: Den som känner sig manad att arrangera behöver bara höra sig för.

cracked_open

Jag Jerry kan ta på min att ta hand om BB ligan har pratat med Larsson så han backar upp mig med moraliskt stöd. Om ingen säger något så utser jag mig själv till denna post.  :shock:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

WOHO!!!
låter kanon!!!
ät en makaron till!

emil

Bra initiativ! 8)

cracked_open

Jag tar detta som ett tecken på att jag får ta tag i BB då  :D  Väl mött när ligan startar. Mer information kommer gällande datum.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton