Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Jimp

Tänkte bara kolla upp om det blir något spelande nu på lördag som det var inplanerat? Carlos är du pigg nog att spelleda eller skjuter vi på spelningen?
Ill dance for Gil!!

Gunilla Hellén

Jag har inte hört något men jag hoppas både att Carlos mår bättre och att det blir en spelning. Fast jag gissar nog på ingen spelning eftersom som jag inte hört något än... det är ju trots allt onsdag.

Spiff Rymdspionen

Joo, läget är betydligt mycket bättre. April var ju ingen roligt månad så klart, hur förbredd man än är på att något sådant skall ske så slår det ju hårt.

Fast nu är jag fett spelsugen. Problemet är att jag har fått lite av ett nytt schema och trots förhoppningar så blev lördagen inte jättebra. Om vi ska lira så kommer jag inte att kunna börja föränn sent (19:00 +). Jag tycker personligen att vi bokar om spelningen då t.ex följande helg kommer att vara helt fri till att dräpa svartnissar och bli dräpt av legoknektar.

Kan snacka om det på Geddon som jag kommer att hänga lite mer på nu när det känns dom jag har tid.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Jimp

härligt att höra att det är bättre med dig =) men ändå järnspikar med ditt nya shema, jag åker ju till östersund i en vecka nu på måndag och kommer nog inte hem fören söndagen eller måndagen veckan därpå =\
Ill dance for Gil!!

GrandPA

Tjena carlos kul att du mår bättre. kan bli svårt näst helg även för mig så jag har inget emot en kortare spelning nu på lördag. det blir ju som en fredagsspelning och de brukar ju vara rätt ok.
All for one and more for me

Spiff Rymdspionen

Hmm, misstänker att det kan bli svårt att få gruppen samlad till på lördag kväll då säkert någon har gjort andra planer. Men skulle det vara så att alla kan, så dyker jag förbi Geddon runt 18:00 och kollar läget.

I övrigt så är maj och juni i princip helt öppet för lir (inkluderat nu på söndag vilket iofs inte är så där himla mycket bättre än lördag tidsmässigt).

Jimp

nä det skiter sig för mig att spela idag ändå, fyller ju år idag och det har blivit lite helt andra planer än vad jag hade tänkt mig. sen åker jag ju till sthlm på måndag och blir borta en vecka också. sen efter det är jag helt fri, ingetnting inplanerat what so ever.
Ill dance for Gil!!

Gunilla Hellén

Jag kan spela men ska vi spela utan jimp eller?

Spiff Rymdspionen

Vi har ju sagt som så att vi kan spela med en (två?) man kort, fast.. eh, har någon pratat med Markus, Dale eller Robin?

Ewers kommer att gå med i eran grupp från Nyg likaså, vilket jag är väldigt nöjd över. Jag ser undergång framför mej redan. Tror att han spelar en utbygdsjägare, men vad vet jag.

Gunilla Hellén

Japp japp vi kommer dit runt 18.00 och kollar om nån anna vill spela.

Och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, jimp! Var så upptagen med speldagsproblem att jag missade att gratta dig förra inlägget. Hur gammal är du nu då?

Jimp

hoppas ni hade kul, och jag blir för gammal =P
Ill dance for Gil!!

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Citat från: "Jimp"hoppas ni hade kul, och jag blir för gammal =P

Fan, fyller du moppe redan ??

:twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Dina

När sak vi spela nästa gång? Förslag?
So long, suckers!

Clifford

Jag SKA fixa separata forum för grupperna som är hemliga, har bara inte orkat och haft tid än.