Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

hake

Hej,
jag dyker väl upp någon gång där på kvällen... jag antar att ni kan behöva en halvtimma eller så för att rädda oss?  ;)

Sparvel

Jag tycker vi ska försöka komma dit tidigare om vi kan så vi kan synka lite med hur vi ska göra, så att inte hela spelningen går åt till att bråka om det?
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Apanpapan

Vi kommer inte bråka. Jag bestämmer.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

hake

Apan Papan: -"jag bestämmer!"

hmm... *kliar sig i huvudet..  -Kan det gå väl?  ;)

Apanpapan

Nej. Det är ju det som är grejen.

hake

Hej på Eder alla,

jag tänkte bara meddela att jag finns att nå på min mobil om något bra/dåligt skulle inträffa. Jag är oxå lite 'stand by' utifall min närvaro skulle krävas på något sätt.

Vill likaså önska er lycka till med kvällens eskapader!

'Må Epanas lykta skina upon Er!'   ;)

Ewers

Låt höra nu. Vad blev resultatet av fredagens spelning? Är ni alla i frihet och har återhämtat er från eventuella blessyrer?

Mvh /F  8)

Apanpapan

Alla som räknas. PA och Hake är kvar. De var inte snabba nog.

Sparvel

Ska vi boka nästa datum då?
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Spiff Rymdspionen

Jag föreslår den 19/5.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Det tycker jag låter bra. Du får leva en stund till.

Robin

Nu till helgen funkar inte eller?

Har en sneaking suspicion att jag ska göra något den helgen...
Jag vann combat med 13.

Sparvel

19e funkar inte för en sparv iaf  :>

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

oscar

19:e är väl perfekt? Supa den 18:e, Oscar sover över i Borås. Går och lirar rollspel lite lätt bakis och åker hem på söndag....
Men, jag är ju Brekal liksom...

deadbolt

19e funkar pess för mej, är tydligen uppbokad på 40års fest. men nu till helgen eller kanske 18e? ska kolla hur Li arbetar.

/Kehal Kingslayer
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "