Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Den 11/3 verkar vara ett poppis datum, alla tre grupperna har varit på det och velat boka spelning. Var till och med tvungen att flytta om en grupp efter dubbelbokning. Så den 11/3 funkar tyvärr inte för er grupp Nisse.

Då ni verkar ha problem med att bestämma ett datum för spelning föreslår jag att vi upplöser eran grupp temporärt, och sedan bygger om den med folk som kan/vill spela. Jag kommer personligen inte att samla folk för att bestämma datum, utan det är det enda jobbet spelgruppen har. Men för att få bollen i rullning föreslår jag den 16de eller 18de för ett första möte med karaktärsgörande och så.

De som var med i gruppen upp till nu var Pasi, Ros, Heavy, Sala, Kalle och Nisse. Om ni fortfarande är intresserade av att spela, så vore det jättebra om ni hörde av er, annars kommer jag att släppa in folk som tidigare fick ett nekande då kampanjen antogs vara full. Detta är absolut ingen pik mot er som varit aktiva och försökt boka ett datum, utan ett försök att se till att ni får lira.

Tut.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

lugna puckar jag kan nog alla de föreslagna datumen.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Niklas

Lämnar min plats till förfogande... Ha det så kul i kampanjen folket

Apanpapan

Jag kan den sextonde.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Clifford

Jag tar Nisses plats!
Jag vill!
Jag vill!

*please*

Spiff Rymdspionen

Jappjapp, Cliff. Vi  snackas om det på Geddon.

deadbolt

som jag sa, jag kan de flesta datumen bara jag får lite framförhållning, är den 16e bestämt?  kul jul Cliff, tänk stora muskler och molluskhjärna...
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Clifford

16:de funkar för mig med, jobbar till 15.00 och börjar jobbet 07.00 dagen efter.

Spiff Rymdspionen

Då den 16de är en torsdag har det påpekats att den 19de vore bättre. Det är en söndag, men funkar fint för en första spelning. Jag skulle vilja spika den 19de 15:00 om 4+ pers kan. Jag tror det är bra om vi bara kunde komma igång så fort som möjligt. Det kommer att bli betydligt enklare att boka nya datum när väl alla har samlats.

Än så länge har vi Pasi som tyckte att datumet funkade fint, samt  Oskar som eventuellt kommer att flytta från annan grupp till denne, om tiden passar. Hur ser det ut för Erik, Ros och Cliff?

Clifford

Heavy

Hellu.. Kan inte den 19:e..
Kan lör em + söndagar varannan vecka, annars har jag mina barn..

(Vilket borde betda att jag bara kan på jämna veckor a ? Ingen kalender här så..)

Ser fram emot att hitta ett datum man kan vara med och lira på dock :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

19e funkar. till stor poccent.

Getsen

Jag har precis kommit hem och min hjärna funkar inte riktigt ännu... jag tror jag kan den 19:e. Vet inte hur länge dock.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Spiff Rymdspionen

Två som kan, samt två som nog kan låter bra nog. Vad vi framför allt kommer att göra är att se till att karaktärerna är klara, samt etablera förhållandet mellan dem. Det kommer nog inte att ta så lång tid.

Heavy, någon chans att vi kan träffas i nästa vecka, eller nu i helgen och göra klart din karaktär, i den mån det behövs, samt bolla några datum i mellan oss? Vore bra om jag kunde ta några datum med mej till resten av gruppen när vi bestämmer tid för en första riktig spelning.

Heavy

Jag finns tillgänglig i helgen efter lördag em :)

Bara att ringa mig, 0738186232
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.