D&D - Eberron

Startat av Den Gamle, maj 12, 2006, 04.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Den Gamle

Då bokar jag in den 29/9 för spelning. Same time, same place...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Fredrik

29/9 Bokat Eberron
30/9 stefan, Ewers, Patrik, Fredrik

6/10 stefan, Ewers, Patrik, Fredrik
7/10 stefan, Ewers, Patrik, Fredrik

Det verkar som 29:e är första lämpliga datum med tanke på övriga kampanjer men jag kan tänka mig att boka något mer datum redan nu av de övriga tre? Kanske kan vara kul med dubbelspelning dvs 30:e med?

Erik tycker det med  så vi kör 29-30:e om inngen gnäller till om det.
Google got your soul - but its availible and free for everyone.

biggabush

Stefan, glöm inte att helgen den sista helgen i september kommer Max upp coh då har spelhelg hos oss i Vänga, vet du la.

Så stefan kan inte den helgen så ni vet.

mvh
hans pappa
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Den Gamle

Det är nog jättebra att någon påminner Stefan om sina åtaganden men jag skulle uppskatta om Stefan fick avgöra vad han ska göra själv.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."

Den Gamle

Efter att ha konfererat med berörda parter så skjuter vi upp spelande en helg. Med andra ord så spelar vi Eberron lördag och söndag 6-7/10.

Alla med?

biggabush

Hej Ärka,

Då jag kunde uttolka viss skärpa i din kommentar vill jag bara till målet lägga till det att jag i normala fall inte lägger näsan i blöt - dock är det i detta specifika fall som så att det är jag och Stefan som organiserat spelhelgen i Vänga, mycket för att vi ska träffa hans bror Max. That's why det kunde se ut som om Anders talade med en tunga som vore den ett med Stefan. Zzzorry.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Ewers

6/10 Ewers
7/10 Ewers

Den Gamle

Anders Panders, min kära vän. Anledningen till skärpan var att du inte var den första som talade om för mig vad Stefan skulle göra. Men allt är glömt och ordningen är återställd.

Fredrik

Google got your soul - but its availible and free for everyone.

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

patrikcarlsson

Hej
6 och 7 oktober är jag med på

Hälsningar Patrik

Ewers

Hej!

JAg har fått ett praktikschema som säger att jag jobbar den helgen (5-6). Jag jobbar till 16.00 på lördagen men börjar inte förrän 14.00 på söndagen så jag kan vara med och lira på lördag kväll till sent.

Kram /F  8)

Den Gamle

Angående helgens spelningar så kör vi igång 14.00 hemma hos mig på lördag. Starttid söndag kan vi bestämma när vi träffas.

Den Gamle

Här kommer ett knippe nya speldatum:

Lördag 27/10
Söndag 11/11
Lördag 17/11
Söndag 18/11
Lördag 24/11
Söndag 25/11
Lördag 1/12
Söndag 2/12

patrikcarlsson

Hej
Jag kan spela på följande datum.

Lördag 27/10
Söndag 11/11, Patrik
Lördag 17/11, Patrik
Söndag 18/11, Patrik
Lördag 24/11, Patrik
Söndag 25/11, Patrik
Lördag 1/12, Patrik
Söndag 2/12, Patrik